تشریح نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر نیرو

کد خبر: 1138997

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: بسیاری از الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی نیاز به برق دارند و وزارت نیرو باید برق مورد نیاز را تأمین کند.

تشریح نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر نیرو

محمدجواد عسکری در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو  یکی از وزارتخانه‌های تخصصی در حوزه کمیسیون کشاورزی است،  شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی در حوزه کشاورزی حول دو محور مهم و اساسی آب و برق مرتبط با وزارت نیرو است.

عسکری با اشاره به اینکه میزان قابل توجهی از آب مورد مصرف بخش کشاورزی در حوزه مأموریت وزارت نیرو قرار دارد، گفت: حوزه بعدی بحث برق است،  بسیاری از الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی نیاز به برق دارند و وزارت نیرو باید برق مورد نیاز را تأمین کند. ما در کنار این مسائل یک فضای مشارکت نیز با وزارت جهاد کشاورزی داریم یعنی وزارتخانه‌های کشاورزی و نیرو در بحث اجرایی کردن شعار سال باید یک هم افزایی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در بحث نحوه مصرف آب و برق و همچنین نحوه انتقال برق باید هماهنگی‌هایی میان وزارتخانه های نیرو و جهادکشاورزی ایجاد شود و خوشبختانه بحث های خوبی از سوی همکاران ما در کمیسیون مطرح و مقرر شد، هفته آینده در راستای توسعه و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن شعار سال جلسه مشترکی با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و معاونانشان در محل کمیسیون کشاورزی برگزار شود تا حوزه مأموریت های این دو وزارتخانه مشخص شده تا بتوانیم به نقطه مطلوب هدف‌گذاری شده در سال جاری دست یابیم./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها