حسینی: رشد اقتصادی هدف‌ اساسی دولت است

کد خبر: 1151677

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رشد اقتصادی از هدف‌های اساسی دولت است و موضوع دیگر نیز سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است که باید انجام شود.

حسینی: رشد اقتصادی هدف‌ اساسی دولت است

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که به استان بوشهر سفر کرده است صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد اقتصادی از هدف‌های اساسی دولت است و یک مسئله نیز سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است که باید انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در این باره دولت اقدامات خوبی در دست انجام دارد تا سرمایه‌گذاران با اشتیاق بیشتری پای کار بیایند؛ در بحث مجوز کسب و کار نیز الان کار‌ها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: هماهنگی و همدلی نیز بین مسؤولان وجود دارد تا به سرمایه‌گذاران کمک کنند و به رشد بهره وری نیز توجه خاصی می‌شود؛ تحرکی که در حوزه فعالیت‌های عمرانی و مسکن ایجاد شده، کمک می‌کند که از حالت رخوت گذشته خارج شویم.

حسینی اظهار کرد: سفر‌های استانی در دولت امری طبیعی است و وزیران و معاونان رئیس جمهور برای پیگیری کار‌ها و بررسی اوضاع مرتبط در استان‌ها حضور دارند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز انجام شده و در این زمینه بعد از مدتی مسؤولان پیگیری می‌کنند که برنامه‌ها و طرح‌های آغاز شده چه میزان پیشرفت داشته است؛ در شهرستان‌ها نیز دولت به دعوت نمایندگان در جمع اعضای شورای اداری و فعالان منطقه حضور پیدا می‌کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در مرکز استان نیز با استاندار و نماینده رهبری جلساتی خواهیم داشت تا آخرین وضعیت استان‌ها را به دولت گزارش بدهیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور امروز با استقبال احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و شماری از مسؤولان استانی وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها