سردار فدوی: سپاه خادم ملت ایران و مستضعفان است

کد خبر: 1163896

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران خادم ملت ایران و مستضعفان است و با توجه به اینکه اولویت آن خدمت‌رسانی به مردم است در این راستا در بخش‌های مختلف با شتاب حرکت می‌کند.

 سردار فدوی:  سپاه خادم ملت ایران و مستضعفان است

 سردار علی فدوی ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک با اشاره به آرزوی بهبودی برای همه بیماران به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: سپاه استان مرکزی در زمینه بهداشت و درمان عملکرد درخشانی داشته و اقدامات خوبی انجام داده که قابل تقدیر است و باید با تمام توان برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در همه حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان تلاش کنیم.

وی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا سپاه و بسیج پرقدرت پای کار بودند که اقدامات این دو نهاد سبب کاهش آسیب‌های این بیماری به مردم شد به طوری که می‌توان به طرح جهادی و انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و در این 2 سال افتخارات و حماسه‌های بزرگی رقم خورد که در تاریخ فعالیت‌های درخشان سپاه و بسیج ثبت شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خدمت‌رسانی بسیجیان در طول بیماری کرونا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و الگوهای موفقی ارائه داد که فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم و ایثار شروع شد.

فدوی تصریح کرد: سپاه پاسداران خادم ملت ایران و مستضعفان است و با توجه به اینکه اولویت آن خدمت‌رسانی به مردم است در این راستا در بخش‌های مختلف با شتاب حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است و سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند که در دوران 43 ساله انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و پیشرفت کشور با تمام توان پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام خانواده شهدا و ایثارگران است که خانواده شهدا با تربیت فرزندان شجاع خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در جبهه‌های دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی ایجاد کردند که برای همه الگو هستند و دعای خیر آنها برای همه و مسئولان بزرگترین پشتوانه است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها