محمد اسلامی: نشانه‌های پیروزی حق بر باطل آشکار شده است

کد خبر: 1215015

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: امروز روز بیداری اسلامی و آگاهی مردم جهان علیه جنایت‌های صهیونیستی است و نشانه‌ها آن پیروزی حق بر باطل بیش از گذشته آشکار شده است.

محمد اسلامی: نشانه‌های پیروزی حق بر باطل آشکار شده است

محمد اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: در چند دهه گذشته از رژیم صهیونیستی حمایت سیاسی بی شماری صورت گرفت و به رغم اینکه این رژیم همه قطعنامه‌ها و منشور سازمان ملل را نادیده گرفت و حقوق بشر انسان‌ها را با جعل رسانه‌ای زیرپا گذاشت، ولی امروز امکان جعل واقعیت و این حقوق وجود ندارد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: مردم دنیا امروز بیدار شده اند و ساکنان سرزمین‌های اشغالی هم بیدارتر از همیشه هستند و شرایط فعلی را تحمل نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی در سرزمین‌های اشغالی به نحوی است که امکان کتمان حقیقت وجود ندارد و صهیونیست‌ها نمی‌توانند توطئه‌های خود را به مرحله اجرا بیاورند.

اسلامی با تاکید بر اینکه تفکرات صهیونیستی سبب به هم ریختن مناسبات جهانی شده است، یادآور شد: صهیونیست‌ها غارتگری، اشغال و ظلم را تشدید کردند و امروز روز بیداری اسلامی و آگاهی مردم است و این نشانه‌ها در اروپا و سایر کشورهای دنیا هم دیده می‌شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: باید به وعده خداوند اعتماد کنیم که هر فردی که در راه خدا قدم گذاشت، نصرت الهی برای او حتمی است و اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده پیروزی حق و شکست باطل است.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم ایران در همه مراحل انقلاب یک الگو و ظرفیت برای همه مردم جهان است که برای پیروزی سایر کشورهای مظلوم جهان و رهایی از سلطه گری قابل استفاده است و باید باور داشت که حق همیشه پیروز است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها