امیر ایرانی: ماموریت ۳۶۰ نیروی دریایی افتخار بزرگی بود

کد خبر: 1227614

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ماموریت ۳۶۰ نیروی دریایی افتخار بزرگی بود که برای اولین بار در طول تاریخ پرچم وحدت جهان اسلام را با محوریت ولایت در دنیا به اهتزار درآورد و به جهانیان ثابت کرد که در عرصه دریا هیچ محدودیتی نداریم.

امیر ایرانی: ماموریت ۳۶۰ نیروی دریایی افتخار بزرگی بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ماموریت ۳۶۰ نیروی دریایی افتخار بزرگی بود که برای اولین بار در طول تاریخ پرچم وحدت جهان اسلام را با محوریت ولایت در دنیا به اهتزار درآورد و به جهانیان ثابت کرد که در عرصه دریا هیچ محدودیتی نداریم.

امیر دریادار شهرام ایرانی امروز در آیین دانش‌آموختگی دانش‌پذیری دوره ۱۹۳ شهید رضاپورثانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار کرد: آنچه که تاکنون رقم خورده به برکت پرچم ولایت و خون شهدای عزیز ماست که همواره ناظر بر رفتار و عملکرد ما هستند.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر با ایثار خود مسیر ولایت را هموار و روشن نگه داشتند، افزود: یادمان باشد که امروز در چه مقطع تاریخی قرار گرفتیم، باید بدانیم که در چه جایگاهی ایستادیم و چه حرفی برای جهان اسلام و شریعت و جوامع بین‌الملل داریم؛ باید برای سه نعمت ولایت، مردم و جوانان کشور و همچنین جغرافیای بی‌نظیر ایران اسلامی شکرگزار باشیم.

امیر ایرانی با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ گفت: همرزمان من در شرایطی این موفقیت را رقم زدند که فتنه گران و جامعه کفر عالم در تلاش بود اینگونه نشان دهد که ایمان و امید در نظام ما کم‌رنگ است که اصلا اینطور نیست چون نیروهای مسلح همیشه در همین نقطه مشت محکمی به دهن یاوه‌گویان می‌کوبند که در تاریخ ثبت و ضبط شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: باید سپاسگزاری کنیم بابت همه تلاش‌هایی که مسئولین کشور، فرماندهان و نیروهای مسلح و جامعه عزیز روحانیت در ماموریت ناوگروه ۸۶ داشتند؛ خیلی خیلی باید به خود ببالیم جوانان ما در این شرایط همچین حماسه‌ای رقم زدند و آنچه در تکلیف‌شان بود را به درستی انجام دادند که برگرفته از تربیت ایرانی و اسلامی‌شان است.

وی با بیان اینکه میانگین سنی همرزمان ما در این ماموریت زیر ۳۰ سال بود و جوانانی حضور یافتند که برای اولین بار در چنین ماموریتی شرکت کردند، تصریح کرد: این جوانان وقتی در آن محیط‌ها قرار گرفتند با این هدف که نماینده کشور ایران اسلامی هستند پیام صلح و دوستی، مردانگی، دیانت و حق را به ملت‌ها تقدیم و مطالبه کردند؛ جوانان ما در آن مقطع روزه‌دار بودند و وقتی به کشور برزیل رسیدند در عرشه کشتی نماز جماعت اقامه کردند و یا در آفریقای جنوبی با حضور در مسجد شیعیان با پیام وحدت و همدلی مسلمانان نماز اقامه و محفل انس با قرآن برگزار کردند.

امیر ایرانی بیان کرد: هر آنچه که امام راحل در قالب وحدت به ما آموختند در این ماموریت ۳۶۰ به جهانیان نشان داده شد، هر چقدر دشمن بخواهد فتنه کند ما مقاوم‌تر می‌ایستیم چون ما در جای حق ایستادیم و دشمن باطل است، جوانان عزیز یادمان نرود که دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نخواهد داشت و قطعا دشمنی را افزایش می‌دهد لذا باید با تقویت ایمان جوانان‌مان را در صحنه نگه داریم که دشمن بر ایمان و جوانان ما تمرکز کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در این مقطع تاریخی ماموریت ۳۶۰ نیروی دریایی افتخار بزرگی بود که برای اولین بار در طول تاریخ پرچم وحدت جهان اسلام را با محوریت ولایت در دنیا به اهتزار درآورد و به جهانیان ثابت کرد که در عرصه دریا هیچ محدودیتی نداریم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها