اکبری تالارپشتی در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس در ریل‌گذاری خوب عمل کرد|با مدیران اجرایی قوی شرایط برای جهش مهیاست

کد خبر: 1252542

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قطعا مجلس در پایان دوره مسئولیت خود نمره قبولی می گیرد.

مجلس در ریل‌گذاری خوب عمل کرد|با مدیران اجرایی قوی شرایط برای جهش مهیاست

گروه سیاسی فردا: عملکرد مجلس یازدهم در حالی مورد نقد قرار می گیرد که اصول قضاوت منصفانه حکم می کند از زوایای مختلف به این مسئله نگاه شود نه آنکه صرفا قضاوت سیاسی ملاک قرار گیرد.

عزت الله اکبری تالار پشتی در حاشیه اجلاس بزرگ «مبنا» درباره لزوم شکل گیری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم به خبرنگار فردا گفت: کسانی که کشور خودشان را دوست دارند قطعا در این عرصه حضور خواهند یافت و به نامزد مطلوب خود رأی خواهند داد. البته جریان انقلاب در دولت و مجلس باید تلاش و کوشش انجام دهد تا مقدمات این مشارکت را هر چه بهتر و با شکوه تر فراهم شود.

وی با اشاره به علاقه مردم به شهدا و انقلاب افزود: البته در حوزه اقتصادی نقایصی وجود دارد و عمده مسئولیت رفع این نقایص برعهده دولت است. از دولت رئیس جمهور محترم می خواهیم مسیر را برای ورود فعالان اقتصادی روان سازی کنند چون بخش خصوصی از چنان ظرفیتی برخوردار است که می تواند وضعیت فعلی را کاملا دگرگون سازد.

رئیس جمهوری صنایع و معادن مجلس درباره انتقادها به عملکرد مجلس یازدم اظهار کرد: مجلس در دوره یازدهم عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت و مصوبات انقلابی خوبی داشت. قانون شرکت های دانش بنیان و قانون رفع موانع تولید از جمله قوانینی هستند که بسیاری گره ها را در عرصه اقتصادی باز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دولت تا آنجاکه می تواند باید مسیر را برای شرکت های دانش بنیان باز کند، ادامه داد: هیچ کشوری دلش برای ما نسوخته است. ایران را خود مردم ایران فقط می توانند بسازند. این ظرفیت بسیار بزرگ در کشور وجود دارد، انشاءالله با حمایت دولت این ظرفیت ها بالفعل شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس یازدهم تأکید کرد: قطعا مجلس در پایان دوره مسئولیت خود نمره قبولی می گیرد. آقای دکتر قالیباف در ساماندهی امور خیلی با انگیزه، دلسوز، مجاهد و فعال است، ایشان از 5 صبح جلسات متعددی را تا آخر شب برای پیگیری مسائل مختلف دارد.

اکبری تالار پشتی افزود: آنچه قدری مجلس را زیر سئوال می برد، ناکارآمدی در حوزه اجراست چون مصوبات خوب مجلس در حوزه اجرا آثارش نمایان می شود. مجلس در حوزه ریل گذاری برای دولت خوب عمل کرد اما دولت در حوزه اجرا از مدیران ضعیف استفاده کرد. اگر وزرا و مدیران قوی باشند شرایط برای جهش در همه حوزه آماده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها