رسالت/ هر رأی به مثابه شلیک یک تیر به‌سوی خیمه دشمن است

کد خبر: 1264520

رسالت نوشت: هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود به مثابه شلیک یک تیر به‌سوی خیمه دشمن است که درصدد ناامنی و برپایی دیکتاتوری و هرج‌ومرج در کشور است.

رسالت/ هر رأی به مثابه شلیک یک تیر به‌سوی خیمه دشمن است

گروه سیاست سایت فردا - دشمنان و دشمنی همواره علیه ایران وجود داشته، گاهی منشاء عداوت از جانب دولت‌های خارجی بوده و گاهی برخی گروههای داخلی. 

روزنامه رسالت در این باره نوشته: ما گرفتار جریانی هستیم که پس از فرار شاه، آن ملعون این جماعت غرب‌گرا را به‌عنوان وارثان خط خود در ایران به‌جای گذاشت. 

این جریان که در اوایل انقلاب و هم‌آغوشی جریان نفاق و جریان لیبرالیسم ظهور کرد، هدف خود را هدم جمهوری اسلامی و بازگشت به دیکتاتوری با بازتعریفی جدید اعلام کرد. ملت ایران با دادن ۱۷ هزار شهید ترور در برابر آن‌ها ایستاد و آن‌ها را روانه زباله‌دان تاریخ کرد. 

امروز گرفتار جریانی در داخل هستیم که مشوق آمریکا و صهیونیسم بر اعمال تحریم‌ها و تهدیدها هستند و ذره‌ای به منافع ملی و مصالح ملی فکر نمی‌کنند.آن‌ها منافع غرب و آمریکا را در ایران نمایندگی می‌کنند و در فتنه‌های گوناگون رودرروی ملت ایران و ارزش‌های اسلامی و ملی ایستادند.آن‌ها در انتخابات آینده در مشارکت مردم و رقابت واقعی جناح‌های کشور اخلال می‌کنند و به دنبال ناامنی هستند تا به‌سلامت انتخابات آسیب رسانند. 

هر گامی که برای مشارکت مردم و رقابت احزاب و اشخاص از هم‌اکنون برای انتخابات برداشته می‌شود آمریکا و غرب را برای ضربه‌زدن به مردم‌سالاری دینی در ایران ناامیدتر می‌کند. هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود به مثابه شلیک یک تیر به‌سوی خیمه دشمن است که درصدد ناامنی و برپایی دیکتاتوری و هرج‌ومرج در کشور است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها