آرمان ملی: مشکل اصلاح‌طلبان تعدد نظرات است

کد خبر: 1266611

آرمان ملی نوشت: تعدد نظرات هم مشکلی است که اصلاح‌طلبان به آن دچار هستند. حضور در جبهه اصلاحات به معنی پذیرش تصمیمات این جبهه است اما برخی اوقات برخی اصلاح‌طلبان اظهاراتی دارند که از سوی سایر اعضای جبهه اصلاحات تایید نشده است.

آرمان ملی: مشکل اصلاح‌طلبان تعدد نظرات است

گروه سیاست سایت فردا - بخشی از اصلاح‌طلبان در کمتر از سه ماه مانده به برگزاری انتخابات مشغول بحث‌های فلسفی درباره چگونگی حضور در انتخابات هستند و هنوز به مرحله تصمیم نرسیده‌اند. 

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان ملی در این باره نوشته: برخی از ائتلاف با حامیان لاریجانی صحبت می‌کنند اما ظاهرا آنها هم چندان وضعیت مناسبی برای حضور در انتخابات ندارند. 

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران ضمن اعلام خبر تصویب کلیات راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در جلسه اخیر مجمع عمومی این جبهه، تأکید کرد که هنوز در خصوص نحوه حضور در انتخابات اسفندماه تصمیمی گرفته نشده است. 

تعدد نظرات هم مشکلی است که اصلاح‌طلبان به آن دچار هستند. حضور در جبهه اصلاحات به معنی پذیرش تصمیمات این جبهه است اما برخی اوقات برخی اصلاح‌طلبان اظهاراتی دارند که از سوی سایر اعضای جبهه اصلاحات تایید نشده است. 

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در مورد اظهارات دبیرکل حزب کارگزاران مبنی بر اینکه جبهه اصلاحات از گزینه حضور مشروط در انتخابات استقبال کرده و قرار است تصمیم نهایی درباره آن اخذ شود، گفت: ضمن احترام به آقای مرعشی، اساسا هیچ بحثی در ارتباط با شرکت در انتخابات در جلسه اخیر جبهه اصلاحات مطرح نشده است. موضوعی که در دستور کار جبهه اصلاحات قرار گرفت، کلیات راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها