حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان می‌دانند اگر قهر کنند دیگر بین مردم جایگاهی نخواهند داشت

کد خبر: 1270514

نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح طلبان می دانند اگر بخواهند از صندوق انتخابات قهر کنند دیگر در بین مردم جایگاهی نخواهند داشت بنابراین تصمیم گرفتند هر طور شده در عرصه انتخابات حاضر شوند.

اصلاح‌طلبان می‌دانند اگر قهر کنند دیگر بین مردم جایگاهی نخواهند داشت

گروه سیاست سایت فردا: با وجودی که جبهه اصلاحات رسما اعلام کرد «اصلاح طلبان امکان مشارکت در انتخابات ندارند» اما بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی معتقدند «اصلاح طلبان رویکرد انتخاباتی خودشان می خواهند لحظه آخر رو کنند تا اصولگرایان غافلگیر شوند».

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره راهبرد انتخاباتی جریان اصلاحات گفت: اصلاح طلبان نظرشان این بود که در انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا نکنند اما اخیرا متوجه شدند اگر بخواهند از صندوق انتخابات قهر کنند دیگر در بین مردم جایگاهی نخواهند داشت بنابراین تصمیم گرفتند هر طور شده در عرصه انتخابات حاضر شوند.

وی افزود: هر چند اصلاح طلبان تصمیم به ورود به عرصه انتخابات دارند اما در هماهنگی های درون تشکیلاتی شان کاهلی به چشم می خورد و ساماندهی نیروهای شان به تأخیر افتاده است. امروز آنها می گویند «چرا زودتر تصمیم نگرفتیم تا افراد مدنظرمان را برای کاندیداتوری در این عرصه دعوت و تشویق کنیم».

این فعال سیاسی اظهار کرد: امروز تعداد نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات محدود است و مجموعه ها و احزاب اصلاح طلب حاضر نیستند اعتبار خودشان را برای این نامزدها خرج کنند. البته بزرگان جریان اصلاحات مشغول پادرمیانی هستند تا زمینه حمایت سیاسی این جریان را پشت نامزدهای حاضر در صحنه بیاورند.

حسن بیگی ادامه داد: بزرگان اصلاحات می دانند اگر این دوره فعالیت انتخاباتی نکنند دیگر جایگاه خود را در عرصه سیاسی کشور از دست می دهند و دیگر نخواهند توانست اعتبار این جریان را نزد افکار عمومی احیا کنند. هم اکنون اصلاح طلبان می خواهند با مظلوم نمایی چانه زنی کنند تا تعداد بیشتری از نامزدهای شان تأییدصلاحیت شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها