حمایت روزنامه اصلاح‌طلب از سرلیستی علی مطهری

کد خبر: 1275293

آرمان ملی نوشت: علی مطهری را می‌توان ستاره بدون رقیب انتخابات مجلس دوازدهم در تهران نامید، شخصیتی که ایستادگی بر مواضعش او را محبوب کرده و دیدگاه‌های اعتدالی وحق‌طلبانه‌اش سبب جذب افراد زیادی به سمت او شده است.

حمایت روزنامه اصلاح‌طلب از سرلیستی علی مطهری

گروه سیاست سایت فردا - با وجود مخالفت‌ها و انکارهای صورت گرفته از جانب رادیکال‌های اصلاحات اما اصلاح‌طلبان مشغول لیست بستن و تعیین سرلیست برای انتخابات هستند. 

در این راستا روزنامه آرمان ملی در حمایت از سرلیستی علی مطهری نوشته:‌ علی مطهری را می‌توان ستاره بدون رقیب انتخابات مجلس دوازدهم در تهران نامید، شخصیتی که ایستادگی بر مواضعش او را محبوب کرده و دیدگاه‌های اعتدالی وحق‌طلبانه‌اش سبب جذب افراد زیادی به سمت او شده است. 

روز پنجشنبه ایسنا نوشت: «لیست صدای ملت توسط احزاب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه و نیروهای اعتدالگرا در تهران در حال نهایی شدن است و تا چند روز آینده منتشر می‌شود. تا این لحظه حضور سیدمحمد بطحایی، هوشنگ بازوند، پروین داداندیش، منصور حقیقت‌پور، مصطفی خانزادی، رضا امیدوار تجریشی، زهرا ساعی، محسن علیجانی و ناهید تاج‌الدین قطعی شده است. علی مطهری سرلیست صدای ملت در تهران خواهد بود.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها