سلیمی نمین: خانه ملت عرصه تندروی‌ و موضع‌گیری‌های به‌دور از منطق نیست/ کشیده شدن شیوه‌های تخریبی به مجلس آینده با واکنش منفی روبرو می‌شود

کد خبر: 1279625

نباید اجازه داد خانه ملت به عرصه‌ای برای یک‌سری تندروی‌ها و موضع‌گیری‌های به‌دور از منطق باشد.

سلیمی نمین: خانه ملت عرصه  تندروی‌ و موضع‌گیری‌های به‌دور از منطق نیست/ کشیده شدن شیوه‌های تخریبی به مجلس آینده با واکنش منفی روبرو می‌شود

گروه سیاست سایت فردا - عباس سلیمی‌نمین، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری نوشته: تأکید ایشان بر جلوگیری منتخبان ملت از ایجاد دعوا، ستیزه و همچنین شکل‌گیری جبهه‌بندی‌های مختلف، نشان‌دهنده وظیفه سنگینی است که نمایندگان مردم در مجلس دوازدهم برعهده دارند. 

شاهدیم برخی با موضع‌گیری‌های احساسی و به‌دور از درایت سیاسی، بعضا فضای سیاسی کشور را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند؛ رویکردی که متأسفانه در جریان رقابت‌های انتخاباتی نیز شاهد آن بودیم.  

در کوران این رقابت‌ها برخی کاندیداها با اظهارات تخریب‌گرانه، تلاش کردند فضای سیاسی - انتخاباتی کشور را تحت‌تأثیر قرار دهند. اگرچه در آن مقطع برخی تلاش کردند این موضوع را با گزاره «رقابت» توجیه کنند، اما اکنون شاهد ادامه چنین راهبردهای مذمومی ازسوی برخی چهره‌ها هستیم؛ روندی که ادامه آن، با اعتراض سایر نمایندگان مردم در مجلس و همچنین کلیت نظام مواجه خواهد شد.  

اینکه شیوه‌های تخریبی به مجلس آینده بکشد و شاهد رویکردهای تخریب‌گرانه ازسوی برخی باشیم، قطعا واکنش‌های منفی بسیاری به‌دنبال خواهد داشت، چراکه نباید اجازه داد خانه ملت به عرصه‌ای برای یک‌سری تندروی‌ها و موضع‌گیری‌های به‌دور از منطق باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها