دهقان:ساماندهی اتباع خارجی ضروری است

کد خبر: 1291561

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند پیگیری و با آن برخورد قانونی می‌شود.

دهقان:ساماندهی اتباع خارجی ضروری است

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند پیگیری و با آن برخورد قانونی می‌شود.

پنجشنبه شب در نشست با خبرنگاران در پارک علم و فناوری استان البرز افزود: بنابراین در این زمینه جدی عمل می شود و برخی از بانک‌ها در دولت سیزدهم منحل یا ادغام شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها ناترازی داشتند و سپرده های مردم را به سمت غیر قانونی و غیر لازم هدایت می‌کنند و به معیشت مردم لطمه می‌زنند بنابراین برخورد لازم صورت می گیرد.

دهقان گفت: اکنون بستر قانونی این مهم فراهم شده و این اراده در شخص رئیس جمهور و دولت است که از هیچ کار غیر قانونی نباید اغماض داشت.

نباید اختلافات پروژه مهم مترو را متوقف کند

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: در بحث مترو استان البرز پرونده ای به معاونت حقوقی ارجاع شده و اختلافات را باید حل کنیم.

وی تاکید کرد: سرمایه های سنگینی برای این طرح خرج شده و نباید اجازه دهیم برخی اختلافات که قابل حل است ، پروژه مترو را متوقف کند.

ساماندهی اتباع خارجی ضروری است

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: نگاه دولت بر ساماندهی اتباع خارجی است.

وی گفت: اتباع نخبه و سرمایه گذار استفاده می شوند و بخشی از اتباع باید به کشورشان بازگردانده شوند و اراده دولت برآن است که در عین انجام وظیفه انسانی ، وظیفه قانونی خود را در این زمینه فراموش نمی کنیم.

محیط زیست به جد منظر دولت است

دهقان در ادامه گفت: موضوع محیط زیست در دولت به جد مدنظر است بنابراین فعالیت های اقتصادی که تخریب محیط زیست را به همراه داشته باشد ممنوع است.

وی اضافه کرد: موضوع برخی از لکه های صنعتی را داریم‌که فاز اول را انجام داده و برای فاز دوم دچار مشکل هستند این مسأله پیگیری و در نهایت مجوز داده شده است.

دهقان تاکید کرد: بنابراین اگر در فاز دوم کاری لکه صنعتی بدون آسیب به محیط زیست فعالیت کند به ویژه در حوزه دانش بنیان و هایتک همراهی لازم می شود .

بازدید از مجتمع تعمیرگاهی مترو ( قطار شهری کرج)، پروژه های بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج ، نشست با فعالان اقتصادی پارک علم و فناوری استان البرز و شرکت در شورای اداری این استان از برنامه های سفر یک روزه معاون حقوقی رییس جمهور بود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها