۹ گاف تاریخی آقای برلوسکونی

کد خبر: 169505

نخست وزیر ایتالیا در سالهای حضور در قدرت جملات قصاری بر زبان راند که همواره او را در صدر اخبار قرار داد.

در پاسخ به اعتراض ها به فساد اخلاقی اش:بهتر است با زنان زیبا دیده شوید تا دیگران شما را هم جنس باز بخوانند. باراک و میشله اوباما هر دو باید با هم حمام افتاب گرفته باشند چرا که میشله هم به اندازه همسرش برنزه است! اکتبر 2009: من نه تنها به باور خودم که به اعتراف همگان بهترین نخست وزیر این دوره هستم.هیچ کس در تاریخ نیست که مراتب حسادت من را برانگیزد.کاملا برعکس من مورد حسادت همه قرار می گیرم به زودی از سیاست خداحافظی می کنم تا به امرو شخصی خودم بپردازم.از این کشور می روم که با دردسرهایش مرا خسته کرده است.
من عیسی مسیح دنیای سیاست هستم.من خودم را قربانی دیگران کردم
موسولینی کسی را نکشت بلکه او عادت داشت مردم را به تبعید بفرستد! ما باید قدر تمدن خود را بدانیم که به مردمانی که در این کشورها زندگی می کنند احترام به بشر و ادیان متفاوت را می آموزد. این اصول در کشورهای اسلامی وجود ندارد!( این سخنان برلوسکونی خشم دولتمردان کشورهای مسلمان را برانگیخت)
ایتالیا کشور خوبی برای سرمایه گذاری است.کمونیست های چندانی در این کشور نمانده اند.دلیل دیگر خوب بودن ایتالیا هم منشی های زیبایی است که ما داریم! پس از زلزله بی سابقه سال 2009 میلادی : بی شک مکان زندگی زلزله زده ها فعلا موقت است اما باید به این حادثه به عنوان آخر هفته ای مهیج نگاه کنند
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها