جدیدترین وضعیت آیةالله نمر/عکس

کد خبر: 212670

نزدیک به سه هفته پیش، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود تلاش کردند طی عملیاتی، آیت الله شیخ «نمر باقر النمر» رهبر شیعیان عربستان را ترور کنند اما پس از اینکه موفق به اجرا کردن طرح خود نشدند، ایشان را ربودند.

شیعه: در آن عملیات آیت الله النمر به شدت زخمی شد از همین رو پس از اینکه نیروهای آل سعود او را ربودند، وی را راهی بیمارستان کردند تا مورد درمان قرار گیرد.
در اولین دیداری که میان دو برادر و دو پسر عموی آیت الله النمر با ایشان انجام شد و به عیادتش رفتند، مشخص گردید که سه دندان شیخ النمر زیر شکنجه نیروهای آل سعود شکسته شده است. ران وی نیز بر اثر تیراندازی مورد اصابت قرار گرفته از همین رو به طور کامل در گچ است.
پس از آن دیدار، یکی از برادران آیت الله النمر که یکی افراد عیادت کننده ایشان بود، ضمن فاش کردند این اطلاعات از وضعیت جسمی ایشان، اعلام کرد که حال جسمی شیخ النمر بسیار وخیم است اما حال روحیش بسیار خوب است. در آن دیدار، آیت الله النمر برای ملت انقلابی عربستان پیغامی نیز فرستاد.
دو روز پیش نیز خانم «منی جابر الشریاوی»، همسر آیت الله النمر درگذشت. قرار است پیکر ایشان عصر امروز تشییع و به خاک سپرده شود.
در همین حال تصویری نیز از آیت الله النمر منتشر شده که گفته می شود در یکی از بیمارستان های ریاض، پایتخت عربستان سعودی و در آن آیت الله النمر دیده می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها