چرا گروه ضد داعش سایت BBC را هک کرد؟ + عکس

کد خبر: 478881

یک گروه فعال اینترنتی ضد داعش که فعالیت های خود را متمرکز بر مقابله با اقدامات داعش در فضای مجازی کرده اند، مسئولیت هک وبسایت خبرگزاری رسمی انگلستان را بر عهده گرفت.

چرا گروه ضد داعش سایت BBC را هک کرد؟ + عکس

ابنا: تمام سایت های BBC به تمام زبان ها در روز آغاز سال نو میلادی، برای ساعاتی غیر قابل دسترس شد و کارشناسان آن را یک حمله اینترنتی به وبسایت رسمی خبرگزاری انگلیس دانستند.

اکنون پس از گذشت دو روز از این جریان، یک گروه ضد داعش که به مقابله با این گروه تروریستی در فضای مجازی می پردازد، مسئولیت این حمله اینترنتی را بر عهده گرفته است.

حمله یک گروه ضد داعش به سایت BBC + عکس

این گروه که نام خود را "هک جهان جدید" نامیده است، هدف از این اقدام را بررسی میزان توانایی های خود عنوان کرد.

سایت BBC از معدود سایت های خبری است که تروریست های داعش را مجاهدین خوانده و از این گروه تروریستی، با عنوان "گروه جهادی" و "دولت اسلامی" نام می برد!

مسئولین این سایت انگلیسی، با تایید غیرقابل دسترس بودن این سایت برای ساعاتی همزمان با روز آغاز سال نو میلادی، هنوز در مورد علت آن سخنی نگفته اند و ادعای حمله اینترنتی و هکرها را نه رد کرده و نه تایید کرده اند.

پس از اقدامات تروریستی داعش در فرانسه که در حدود دو ماه گذشته رخ داد، برخی گروه های فعال اینترنتی، با ایجاد کمپینی هایی به تحریم و یا هک وبسایت ها و حساب های کاربری منتسب به داعش اقدام کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها