قالیباف: حق مردم است بدانند مدیرانشان چه اموالی دارند

کد خبر: 665522

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: خواهشم از ديگر نامزدها در مناظره بعدي اين است كه جمعه هفته آينده همگي دارايي هايمان را به اطلاع مردم برسانيم و آمادگي كامل دارم كه اين كار را انجام دهم و اميدوارم كه ديگر دوستان هم اين كار را انجام دهند.

سرویس سیاسی فردا: محمد باقر قالیباف؛ نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: خواهشم از ديگر نامزدها در مناظره بعدي اين است كه جمعه هفته آينده همگي دارايي هايمان را به اطلاع مردم برسانيم و آمادگي كامل دارم كه اين كار را انجام دهم و اميدوارم كه ديگر دوستان هم اين كار را انجام دهند.
حق مردم است كه بدانند مديران‌شان كجا زندگی می‌كنند، چه اموالی دارند و چه فعاليت‌هایی انجام می‌دهند محمد باقر قاليباف در حاشیه ضبط برنامه‌های تبلیغاتی در صدا و سیما عنوان کرد بنده ليست اموالم را در همين مناظره هم آماده كرده بودم تا نشان دهم. حق مردم است كه بدانند مديران‌شان كجا زندگی می‌كنند، چه اموالی دارند و چه فعاليت‌هایی انجام می‌دهند. قانون می‌گويد كه اين اطلاعات را بايد به صورت محرمانه در اختيار قوه قضائيه قرار دهيم؛ البته بنده معتقدم كه يک وجه مهم مبارزه با فساد و شفاف‌سازی اين است كه مردم اين مسائل را بدانند. خواهش من از ديگر نامزدها اين است كه جمعه هفته آينده، همگی دارايی‌هايمان را به اطلاع مردم برسانيم. باید مشخص باشد خودمان و بستگان درجه اول‌مان يعنی همسر، فرزندان، خواهران و برادران‌مان چه داريم، چه كار انجام می‌دهيم و كجا زندگی می‌كنيم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها