قالیباف: کارنامه ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی قابل دفاع نیست

کد خبر: 667131

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نباید تعارف داشته باشیم؛ کارنامه ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی قابل دفاع نیست.

سرویس سیاسی فردا: محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز با حضور در برنامه پاسخ به کارشناسان که از شبکه 4 سیما پخش شد، گفت: هر مدیری در جامعه در هر سطحی اگر بخواهد اثرگذاری داشته باشد باید بین آن چیزی که می‌گوید و آنچه که رفتار می‌کند انطباق داشته باشد.
نباید تعارف داشته باشیم؛ کارنامه ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی قابل دفاع نیست.
محمد باقر قالیباف در گفتگو با کارشناسان در شبکه ۴ عنوان کرد: هر جامعه ای باید بتواند قدرت، ثروت، معرفت و منزلت تولید کند. هر کشوری که در تولید این چهار مورد موفق باشد؛ پیشرفت می کند. ما مرزهای علمی را در نوردیدیم اما نتوانستیم علم را تبدیل به ثروت کنیم. نباید تعارف داشته باشیم؛ کارنامه ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی قابل دفاع نیست. منابع ما ۵ برابر نیروی انسانی ما است. نیروی انسانی ما بسیار جوان و متخصص هستند اما نتوانستیم از این ها درست استفاده کنیم و قدرت ملی خود را زیاد کنیم.
یک سری وارد کننده هم داریم که من دستشان را می بوسم. این ها تکنولوژی و علم و مواد اولیه کارخانه ها را وارد کشور می کنند و من ممنون آن ها هستم. قالیباف در گفتگو شبکه ۴ عنوان کرد؛ فاصله طلاق با یک زوج جوان فقط یک شغل است. آن وقت درست است که ما بگوییم نمی توانیم شغل ایجاد کنیم؟
وقتی دولت می خواهد گرانی ایجاد کند، باید چتر حمایتی خود را برای بخشی از جامعه باز کند؛ تا بخش بزرگی از جامعه دچار مشکل نشوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها