چنارانی: مبارزه با استکبار چپ و راست نمی‌شناسد

کد خبر: 683124

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با استکبار و تروریست‌ها چپ و راست نمی‌شناسد، زیرا آن ها حتی به مردم عادی هم رحم نمی کنند.

خبرگزاری مهر:نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با استکبار و تروریست‌ها چپ و راست نمی‌شناسد، زیرا آن ها حتی به مردم عادی هم رحم نمی کنند.
در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور درنطق میان دستور خود، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی، اظهار داشت: تروریست‌ها با هدف قراردادن حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که منافع قدرت‌های استکباری در منطقه را به خطر انداخت و استبداد را به زانو در آورد، نشان دادند که از چه موضوعی ناراحت هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تروریست ها مجلس شورای اسلامی رکن رکین مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله خود قرار دارند، زیرا از مردم سالاری دینی حاکم در ایران وحشت دارند. وی با بیان اینکه تروریست‌ها این دو محور را سدی برای رسیدن به مطامع خود می‌داند، افزود: مبارزه با استکبار و تروریست‌ها چپ و راست نمی‌شناسد، زیرا آن ها حتی به مردم عادی هم رحم نمی کنند و با این شرایط لازم است، همه تحت عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران؛ یعنی مقام معظم رهبری در مسیر وحدت حرکت کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها