رسیدگی به سؤال نماینده ایذه و باغملک از وزیر دادگستری

کد خبر: 821972

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، از سؤال نماینده ایذه و باغملک از وزیر دادگستری پیرامون اعزام سالانه ۱۸۰ تبعیدی به این منطقه خبر داد که درنهایت از پاسخ وزیر قانع شده است.

رسیدگی به سؤال نماینده ایذه و باغملک از وزیر دادگستری

خانه ملت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی در تشریح دستور کار نشست امروز (سه‌شنبه ۸ خردادماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: در نشست امروز وزیر دادگستری به دنبال هدایت الله خدامی سؤال نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در صحن این کمیسیون حاضر شد.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان متن سؤال این نماینده ادامه داد: چرا هنوز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی تعدادی از افراد تبعیدی و مجرمانی که به دلیل مسائل اخلاقی و مفاسد مرتکب جرمی شده‌اند به ایذه و باغملک تبعید می‌شوند؟ کما اینکه ۱۸۰ نفر در سال اعزامی دارند و این امر مشکلاتی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: وی همچنین به بیان سایر مشکلات قضایی شهرستان ایذه پرداخت و درنهایت وزیر دادگستری قول داد که به این موضوع رسیدگی کرده و با رئیس قوه قضائیه هم صحبت کند، از سوی دیگر قرار شد که کمیسیون هم نامه‌ای به دادگستری‌های کشور بنویسد تا از بار این جرائم بکاهند، ضمن اینکه اگر نیاز به اصلاح قوانین است ما نیز در مجلس به این موضوع ورود پیدا کنیم در غیر این صورت که با همین نامه مشکل حل شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در پایان یادآور شد: درنهایت نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر دادگستری قانع شده و مشکل حل شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها