نشست ویژه مجلس با وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو

کد خبر: 823928

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست ویژه این کمیسیون با وزیرصنعت برای بررسی علت افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در هفته آینده خبر داد.

نشست ویژه مجلس با وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست ویژه این کمیسیون با وزیرصنعت برای بررسی علت افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در هفته آینده خبر داد.
سیدمهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از افزایش بی رویه قیمت انواع خودرو در بازار انتقاد کرد و اظهار داشت: قیمت خودرو طی ماه‌های اخیر و بی بهانه‌های مختلف افزایش یافته که این امر، اصلا توجیه‌پذیر نیست. وی با تأکید بر اینکه دولت باید در قیمت‌گذاری انواع خودرو تجدیدنظر کند، اظهار داشت: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو باعث شد تا هفته آینده نشستی با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگانی از بخش خصوصی و شورای رقابت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس داشته باشیم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هرگونه افزایش قیمت خودرو باید متناسب به سطح کیفی محصولات باشد. متأسفانه کارخانه‌های خودروسازی کشور استاندارد‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی محصولات‌شان را نادیده می‌گیرند و محصول بی‌کیفیت به دست مصرف‌کننده می‌رسد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها