تصویب معافیت گمرکی واردات تجهیزات قطار شهری

کد خبر: 899663

ععضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون معافیت گمرکی واردات تجهیزات قطار شهری کشور را در جلسه عصر امروز صادر کرد از استفاده اوراق اسلامی برای تأمین منابع مالی توسعه این بخش خبر داد.

تصویب معافیت گمرکی واردات تجهیزات قطار شهری

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس ، درباره جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه در خصوص حمل ونقل ریلی کلانشهر‌ها مباحثی مطرح شد.

وی افزود: جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و همچنین رئیس اتحادیه حمل ونقل ریلی کلانشهر‌ها و مدیرعامل‌های قطار‌های شهری کلانشهر‌های کشور گزارشاتی را در این خصوص مطرح کردند.

علیرضابیگی گفت: تصمیماتی در خصوص اعطای شمول معافیت گمرکی برای واردات تجهیزات قطار شهری کشور از سوی این کمیسیون صادر شد ضمن اینکه اعضای این کمیسیون بر استفاده از اوراق اسلامی به منظور تأمین مناب مالی توسعه حمل ونقل ریلی در کلانشهر‌ها تأکید کرده و این کار را به منظور تقویت توسعه قطار‌های شهری دانستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع بعدی که در جلسه عصر امروز این کمیسیون بررسی شد مربوط به طرحی در خصوص پیش‌فروش واحد‌های مسکونی تجاری بود که به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع و مورد تصویب اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

وی در خصوص جزئیات این موضوع خاطرنشان کرد: سازندگان مجتمع‌های مسکونی و همچنین انبوه‌سازان بر اساس این طرح باید به تعداد واحد‌های ساخته شده شماره‌هایی را از سازمان اسناد و املاک کشور در اختیار آنان قرار گرفته و آن‌ها لزوماً باید فقط این شماره‌ها را به خریداران و فروشندگان بدهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها