نماینده مجلس: نظارتی بر بحث قیمت کالا‌ها در بازار نیست

کد خبر: 903007

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نظارتی بر بحث قیمت کالا‌ها در بازار نیست، گفت: دستگاه‌های نظارتی به وظیفه خود برای کنترل بازار عمل کنند.

نماینده مجلس: نظارتی بر بحث قیمت کالا‌ها در بازار نیست

خبرگزاری فارس: اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم نظارت دستگاه‌های نظارتی بر وضعیت بازار گفت: به جای اینکه دستگاه‌های نظارتی کار نظارت و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها را انجام دهد، سازمان تعزیرات می‌آید که فلان فروشگاه گرانفروشی کرده، انبارش را تخلیه کنید و جریمه‌اش کنید، این راه‌حل نیست، این در واقع یکی از راه‌حل‌ها و آخرین راه‌حل است.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید اقدامات لازم را برای پیشگیری از افزایش قیمت لجام‌گسیخته در بازار صورت دهد چرا که واقعا امروز ناراحتی مردم بیشتر به خاطر گرانی‌های افسارگسیخته و غیرمنطقی است و این گرانی‌ها هیچ ارتباطی با مسائلی مثل تحریم و امثال آن ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز رب گوجه فرنگی نباید از ۴ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان برسد، این موضوع و امثال آن هیچ ربطی به تحریم و کالا‌های اساسی وارداتی ندارد.

عباسی خاطرنشان کرد: متأسفانه نظارتی بر بحث قیمت کالا‌ها در بازار نیست و این باعث شده که یک عده افراد فرصت‌طلب و سودجو به جان مردم بیفتند و اقشار مختلف جامعه راتحت فشار اقتصادی قرار دهند و موجب ایجاد ناراحتی و نگرانی در سطح جامعه شوند.

وی در پایان گفت: ما باید از طریق مجلس برخورد‌ها و اهرم‌های قانونی را در جهت انجام وظیفه دستگاه‌های نظارتی به کار بگیریم تا بتوانند در بحث قیمت‌ها و کنترل بازار بیشتر فعال باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها