نوری همدانی: پیروزی جبهه حق در کشورهای اسلامی مشهود است

کد خبر: 907844

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: عالمان شیعه امروز در برابر آمریکا، صهیونیست‌ها، آل سعود و دشمنان اسلام ایستادگی کرده و به دستاوردهای ارزنده ای نیز رسیده اند و نمونه آن این است که به تدریج در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی شاهد پیروزی جریان حق هستیم.

نوری همدانی: پیروزی جبهه حق در کشورهای اسلامی مشهود است

خبرگزاری فارس: آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان لبنانی، با اشاره به سفر خود به کشور لبنان اظهار کرد: در کشور شما افراد بسیاری بودند که در عرصه فرهنگی و مبارزاتی در خط مقدم قرار داشتند و به همین دلیل دیدار شما مایه مسرت است.

وی با اشاره به جایگاه کسانی که در مسیر علم و تحقیق گام برمی‌دارند، یادآور شد: این افراد دارای فضیلت بوده و درعین حال نیز وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که مردم را به جهاد با دشمنان و تحقق عملی امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کنند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در روایات نسبت به دعوت عملی مردم به دین مبین اسلام تأکیدات بسیاری شده است، خاطرنشان کرد: اگر کسی در مسیر علم آموزی از دنیا برود بر اساس روایتی از امام صادق(ع) در مقام شهید از دنیا رفته است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه خداوند به طالبان علم علاقمند است، افزود: عالمان شیعه امروز در برابر آمریکا، صهیونیست‌ها، آل سعود و دشمنان اسلام ایستادگی کرده و به دستاوردهای ارزنده‌ای نیز رسیده‌اند و نمونه آن این است که به تدریج در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی شاهد پیروزی جریان حق هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخلاف تصورات عده ای انقلاب اسلامی روز به روز گسترده شده و دامنه آن بیشتر می‌شود گفت: بسیاری از حرکت‌ها و جنبش‌هایی که امروز شاهد شکل گیری آن در کشورهای مختلف هستیم برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و تفکرات امام خمینی(ره) است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها