تذکر نماینده ارومیه به حجتی درباره افزایش قیمت شکر

کد خبر: 926530

نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت شکر و راه‌اندازی سریع توسعه نیشکر خوزستان شد.

تذکر نماینده ارومیه به حجتی درباره افزایش قیمت شکر

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه شامگاهی امروز مجلس (دوشنبه ۶ اسفند ۹۷) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که چرا تکلیف بازنشستگان فرهنگی که به دلیل عدم همسان‌سازی حقوق چندین ماه است بلاتکلیف مانده‌اند را روشن نمی‌کنید.

محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا به فکر ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی نیستید. چرا اقدامی در جهت ثبات اقتصادی و انگیزه سرمایه‌گذاری نمی‌کنید.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از فروش اموال تملیکی که کارشناسی دقیقی در خصوص آن‌ها صورت نمی‌گیرد، شد.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی سریع به مشکل کمبود کاغذ برای مطبوعات و انتشار کتب و مجلات شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت شکر و راه‌اندازی سریع توسعه نیشکر خوزستان شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها