رایزنی ظریف با وزرای خارجه روسیه،ترکیه و قطر درباره کرونا و افغانستان

کد خبر: 987362

وزیر امور خارجه کشورمان با همتایان خود از ترکیه و قطر در مورد افغانستان و بحران کرونا گفتگو کرد.

رایزنی ظریف با وزرای خارجه روسیه،ترکیه و قطر درباره کرونا و افغانستان

خبرگزاری مهر: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با مولود چاوش اوغلو همتای خود از کشور ترکیه به صورت تلفنی رایزنی و گفتگو کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور در خصوص آخرین تحولات بحران سیاسی در افغانستان، خصوصا روند صلح در این کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در منطقه و جهان و راه‌های جمعی مقابله با آن نیز از دیگر موضوعات مورد گفتگو در این تماس تلفنی بود.

ظریف همچنین صبح امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر به صورت تلفنی گفتگو و در خصوص آخرین تحولات بحران سیاسی در افغانستان، خصوصا روند صلح در این کشور و آخرین وضعیت شیوع کرونا در منطقه و جهان و راه‌های جمعی مقابله با آن، با وی به تبادل نظر پرداخت.

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و روسیه وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه بصورت تلفنی با هم گفت‌وگو کردند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه بصورت تلفنی با هم گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، وزرای امور خارجه دو کشور در خصوص آخرین تحولات بحران سیاسی در افغانستان، خصوصا روند صلح در این کشور و همچنین رخداد های اخیر در صحنه تحولات یمن و لزوم آتش بس پایدار در این کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در منطقه و جهان و راههای جمعی مقابله با آن نیز از دیگر موضوعات مورد گفتگو در این تماس تلفنی بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها