زندگی مهاجران غیرقانونی انگلیس + عکس

کد خبر: 163671

این روزنامه انگلیسی از سه کودک مهاجر سخن می‌گوید که مجبورند تنها با یک پتو خود را بپوشانند و پتوی بیشتری برای گرم کردن آنان در اختیار والدینشان نیست.

زندگی مهاجران غیرقانونی انگلیس + عکس

جهان: دیلی‌میل در گزارش خود از این اردوگاه ناخوشایند، از تصاویر ناراحت‌کننده‌ای سخن گفته است که تاکنون از چشم رسانه‌ها پنهان بوده و یا تعمدا انتشار نیافته‌اند. این روزنامه انگلیسی از سه کودک مهاجر سخن می‌گوید که مجبورند تنها با یک پتو خود را بپوشانند و پتوی بیشتری برای گرم کردن آنان در اختیار والدینشان نیست. به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، پس از درگرفتن مشاجرات شدید قانونی بین مهاجران و دادگاه‌های انگلیسی که سرانجام منجر به صدور حکم عدم اجازه زندگی مهاجران تایید نشده در شهرهای انگلیس و صدور حکم بازگشت آنان به اردوگاه بزرگ مهاجران غیرقانونی شد، تصاویری از این اردوگاه منتشر شده که از زندگی دردناک مهاجران در بریتانیا پرده برمی‌دارد. دیلی‌میل در گزارش خود از این اردوگاه ناخوشایند، از تصاویر ناراحت‌کننده‌ای سخن گفته است که تاکنون از چشم رسانه‌ها پنهان بوده و یا تعمدا انتشار نیافته‌اند. این روزنامه انگلیسی از سه کودک مهاجر سخن می‌گوید که مجبورند تنها با یک پتو خود را بپوشانند و پتوی بیشتری برای گرم کردن آنان در اختیار والدینشان نیست. این افراد در کانتینر زندگی می‌کنند و دولت انگلیس اجازه زندگی و کار در بریتانیا را برای آنان صادر نمی‌کند. کمیسیون اروپا اخیرا به انگلیس هشدار داده است که باید در قوانین سخت‌گیرانه خود به‌خصوص در پذیرش مهاجر از سایر کشورهای اروپایی را لغو کند. انگلیسی ها در پذیرش مهاجرٰ بالاخص از کشورهای اروپای شرقی قوانین فوق العاده سخت‌گیرانه‌ای دارند.

با این حال، وزیر کار انگلیس امروز اعلام کرد که دولت متبوعش در برابر تقاضای کمیسیون اروپا با چنگ و دندان مقاومت خواهد کرد و از موضع خود در دادگاه نیز دفاع می‌کند.

به هر حال اختلافات انگلیس با اتحادیه اروپا و مواضع آن هرچه باشد، زندگی مهاجران در این اردوگاه بسیار اسفناک و غیرقابل تحمل است و سران لندن موظف‌اند هرچه سریع‌تر نسبت به وضعیت زندگی این افراد چاره‌ای بیندیشند. در این خبر تنها بخشی از تصاویر این اردوگاه منعکس شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها