تصویب بودجه 95 شهرداری در جلسه آینده شورا

کد خبر: 494364

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جلسه روز یکشنبه شورا با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد، گفت: به نظر می‌رسد در این جلسه تبصره‌های بودجه 95 شهرداری به اتمام و برای تصویب نهایی بودجه به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

فارس: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جلسه روز یکشنبه شورا با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد، گفت: به نظر می‌رسد در این جلسه تبصره‌های بودجه 95 شهرداری به اتمام و برای تصویب نهایی بودجه به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 95 شهرداری تهران در شورای شهر، اظهار داشت: این لایحه حدود یک ماه پیش به شورا ارسال و پس از در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: رؤسای کمیسیون‌ها و اعضای آن بررسی‌های متعددی را بر لایحه داشته و نظرات خود را مطرح نمودند.

قناعتی با بیان اینکه لایحه بودجه 95 به صورت تخصصی در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت، تأکید کرد: پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه این لایحه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت جهت بررسی نهایی در صحن شورا آماده گردید.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: هفته گذشته نخستین جلسه بررسی (تبصره‌های) لایحه بودجه 95 تهران برگزار گردید و در نهایت چندین تبصره مورد تصویب قرار گرفت.

پیش‌بینی می‌شود یکشنبه آینده آخرین جلسه بررسی تبصره‌های بودجه 95 شهرداری تهران باشد و پس از آن این لایحه برای تصویب به فرمانداری ارسال خواهد شد.

وی گفت: طبق قانون فرمانداری 15 روز فرصت دارد که نظرات اعم از مخالفت یا موافقت خود را در خصوص لایحه ارائه کند و پس از آن شورا می‌تواند بودجه را برای اجرا به فرمانداری تهران ارسال کند.

قناعتی با اشاره به رقم بودجه شهرداری در سال 95 گفت: 17 هزار و 800 میلیارد تومان برای سال آینده پیش‌بینی شده است که در این بودجه بخش‌های مختلف اعم از حمل‌ونقل، مباحث فرهنگی، شهرسازی و ... مدنظر قرار گفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها