بهسازی میدان مشق به پایان رسید +تصاویر

کد خبر: 505107

به گفته دکتر علیزاده این محوطه از بزرگترین میدان‌های نظامی است که دارای 400 متر طول و 400 متر عرض است و مساحت آن بیش از 160 هزار متر مربع ارزیابی شده که حدوداً برابر 16 هکتار است، سربازخانه مرکزی در آن واقع شده و نظامیان در آن مشق نظام می‌کردند بنابراین با اقدام باززنده سازی باید آن را حفظ و نگهداری کرد.

بهسازی میدان مشق به پایان رسید +تصاویر
سرویس اجتماعی فردا: پروژه بهسازی و باززنده سازی میدان مشق از سوی سازمان زیباسازی اجرا و به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر عیسی علیزاده با اعلام این خبر گفت: سازمان برای زیرسازی و سنگ فرش این پروژه اقدام به تخریب 14500 متر مربع آسفالت ، تخریب 2500 متر مکعب بتن ، 5800 متر مکعب بتن ریزی و 6200 متر مکعب زیرسازی (قلوه ریزی) کرده است.
زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه در بحث اصلاح تاسیسات و زیرساخت ها، اقدامات ویژه ای در این بخش شده است، ادامه داد: اجرای سنگ فرش با سنگ اکن آباد محور کوشک مصری، بهسازی پیاده راه خیابان ملل، سی تیر و ارتش به طول16500 متر مربع، اجرای کانال دفع آب های سطحی به طول 1200 متر، اجرای 1200 متر کانال تاسیساتی و اجرای آبنمای سنگی در طول محور به همراه تاسیسات و موتور خانه از دیگر اقدامات سازمان در این میدان بود. به گفته دکتر علیزاده، اجرای مبلمان جدید در این پروژه از دیگر برنامه های مورد تاکید سازمان بود که در بخش های مختلف با اجرای نرده و در فلزی در ورودی خیابان سی تیر، اجرای پایه چراغ ها به همراه تاسیسات انجام شد. او با اشاره به اینکه اجرای مبلمان شامل نیمک، بلارد و ... انجام شد، گفت: 150 عدد بولارد، 40 عدد نیمکتن، 4 عدد تابلو معرفی مجموعه، 11 عدد تابلو معرفی مسیر، 9 عدد معرفی مکان در محوطه میدان جانمایی شده است. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه اجرای آبیاری قطره ای فضای سبز و اجرای غلاف تاسیسات هر کدام با استفاده از 4500 متر لوله پلی اتیلن و 10000 متر لوله Pvc وهمچنین اجرای آسفالت خیابان نعمتی و بهنیا 1350 متر مربع به اتمام رسید، ادامه داد: میدان مشق یا باغ ملی از میادین تاریخی تهران با تاریخچه‌ای مملو از مسائل سیاسی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی و هنری به شمار می‌آید که نیازمند این اقدامات بود. به گفته دکتر علیزاده این محوطه از بزرگترین میدان‌های نظامی است که دارای 400 متر طول و 400 متر عرض است و مساحت آن بیش از 160 هزار متر مربع ارزیابی شده که حدوداً برابر 16 هکتار است، سربازخانه مرکزی در آن واقع شده و نظامیان در آن مشق نظام می‌کردند بنابراین با اقدام باززنده سازی باید آن را حفظ و نگهداری کرد.
زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر زیباسازی در میدان مشق به پایان رسید +تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها