آمادگي مترو تهران برای احداث مهدكودك در ايستگاه‌هاي مترو

کد خبر: 553585

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از آمادگي اين شركت براي مشاركت با سازمان بهزيستي كشور جهت احداث مهدكودك در ايستگاه هاي مترو خبر داد.

شهر نوشت: دكتر محمد احمدي بافنده با اعلام اين خبر افزود: تعداد زيادي از زنان كشور در حال حاضر دانشجو و يا شاغل هستند و هرروز با مترو به محل فعاليت خود تردد مي كنند.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران ادامه داد: مترو در خط 5 هم ميزبان بانوان زيادي است كه از استان البرز براي تحصيل و كار به تهران مي آيند و اگر امكاناتي براي فرزندان آنان در مترو قرار داشته باشد، تردد آنان راحت تر و فعاليت آنان در محل كار و تحصيل تسهيل مي شود.
وي با اشاره به اينكه مترو تهران آمادگي احداث مهدهاي كودك با شرايط مختلف در ايستگاه هاي پرتردد مترو را دارد افزود: در صورتي كه سازمان بهزيستي كشور تمايل به مشاركت با مترو در اين زمينه داشته باشد، مي توانيم با اينكار فرصت هاي برابري براي زنان در زمينه شغلي و تحصيلي فراهم آوريم.
به گفته احمدي بافنده پيش از اين نيز ساخت و بهره برداري اتاق هاي مادر و كودك در ايستگاه هاي مترو از جمله برنامه هاي شركت بهره برداري مترو در زمينه تكريم فرزند آوري و ارائه امكانات رفاهي به مادران و كودكان بوده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها