نظر بیادی درباره اخبار واگذاری املاک به شهرداری تهران

کد خبر: 564866

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: یک جریان و حرکت سیاسی در پس ماجرای اخبار واگذاری املاک وجود دارد که به انتخابات سال آینده مربوط می‌شود و می‌توان پیش‌بینی کرد که این اقدامات برای چه‌منظوری انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم: حسن بیادی،‌ با اشاره به انتشار اخباری درباره واگذاری املاک به شهرداری تهران، اظهار داشت: متأسفانه در جامعه سیاسی ما اخلاق و رفتار منطقی کنار گذاشته شده و یک گروه حاضر هستند برای حذف گروه دیگر دست به هر کاری بزنند.
وی ادامه داد: آیا در شهرداری تهران فقط تخلف صورت می‌‌پذیرد؟ اگر این‌گونه است چرا در کاهش آسیب‌های اداری و مالی در کشور چندین بار در میان همه دستگاهها و سازمان‌های اجرایی و تأثیرگذار کشور رتبه قابل توجهی را کسب کرده است؟ آیا منتقدین تا به حال به ادارات و سازمان‌های دولتی مراجعه کرده‌اند تا ببینند اوضاع چگونه است؟
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تصریح کرد: آیا در همین چند ماه اخیر متوجه شده‌اند که شهرداری املاکی را به‌ناحق واگذار کرده است که در این مدت با این موضوع به‌اندازه برج‌های دوقلو اخبار و جریان ساخته‌اند؟
وی خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که هیچ کسی حتی رئیس جمهور و شهرداران و غیره راضی به تخلف و عدم پیگیری نیستند و مشتاقانه پاسخگوی قانون هستند اما جای تعجب است که؛ اگر اشکالی و تخلفی هم در کار وجود داشته باشد آیا دستگاه‌های‌ مسئول و ناظر نباید جلوتر از این اقدام می‌کردند؟ آیا تأخیر در ورود به این موضوع تالی فاسد نداشته است و مثلاً کل این حقوق‌های نجومی که اکثریت مسئولین و مدیران از این نوع پرداخت محروم بوده‌اند فقط در این یک سال اخیر اتفاق افتاده است؟
وی در ادامه گفت: به‌عقیده بنده در این ماجرا و طرح از پیش تعیین شده نامبارک، تر و خشک با یکدیگر می‌سوزند و برخی افراد فدای مقاصد سیاسی یک عده دیگرمی‌شوند، به‌عنوان مثال نام معصومه آباد در لیست قرار گرفته در حالی که وی در ملک خود زندگی می‌کند و تاکنون شاید بعضی از حقوق حقه خود را هم دریافت نکرده باشد.
نایب‌رئیس دوره دوم و سوم شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به‌عقیده بنده یک جریان و حرکت سیاسی در پس ماجرای اخبار واگذاری املاک وجود دارد که به انتخابات سال آینده مربوط می‌شود و می‌توان پیش‌بینی کرد که این اقدامات برای چه‌منظوری انجام شده است و شاید مانند سابق دست بیگانگان هم در کار باشد تا شروع فتنه شوم احتمالی دیگر را رقم بزنند، اما آن دسته از افرادی که ناخودآگاه به این موضوع ورود کرده‌اند و شاید دلسوز هستند باید بدانند با این بداخلاقی‌های سیاسی و تخریب چهره افراد نمی‌توان به نتیجه‌ای جز سلب اعتماد عمومی و مردم ایثارگر دست یافت.
وی افزود: در هر صورت همه بر این باور هستیم که اگر تخلفی در شهرداری یا هر دستگاه اجرایی دیگری صورت گرفته باید با آن برخورد شود اما به راه انداختن هیاهو برای تخریب چهره طیف مقابل آن هم در شرایطی که جزئیات و صحت و سقم موضوع مشخص نشده،‌ بسیار غیراخلاقی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها