مدیریت عقلانی بهتر از مدیریت جهادی!؟

کد خبر: 710508

امانی گفت: ادعاهای دوستان در حوزه مدیریت ستادی و پشت میزنشینی با ساختار مدیریت شهری ناسازگار است و نشان از کم تجربگی آنها است شهردار باید در میدان عمل حضور داشته باشد در غیر اینصورت نگهداشت شهر غیر ممکن است.

137 آنلاین: "محمد علی نجفی" کاندیدای اصلی شهرداری تهران در جلسه علنی خود در شورای پنجم ادعاکرده بود با مدیریت جهادی و حضور مداوم در محیط کار مخالف هستم مدیر باید مدیریت خوب داشته باشد آیا بیل گیتس و مدیران موفق، مدیریت موفق داشتند یا از صبح تا شب سر کار بودند؟
امروز هم درسرمقاله روزنامه همدلي مديريت عقلاني را در مقابل مديريت جهادي قرار دادند و مدعی شده اند مدیریت عقلانی بهتر از ژست های کاری و در میان مردم بودن است
"ناصر امانی " معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا در شهرداری تهران به این ادعاها پاسخ می دهد: در نحوه مدیریت دیدگاههای متفاوتی مطرح است و ما به آنها احترام می گذاریم اما آنچه در مدیریت کلانشهر تهران حائز اهمیت وتوجه می باشد این است که تهران را نمی شود با مدیریت ستادی و پشت میز نشینی کنترل و اداره کرد و بیان این ادعاها نشانگر آن است که دوستان ما چقدر از مدیریت اجرایی بی اطلاع هستند و تجربه کافی در این حوزه را ندارند. امانی اظهار داشت: تجربه به ما در 12 سال مدیریت شهر تهران اثبات کرده است که با پشت میز نشینی نمی توان به همه امور اشراف داشت .با دریافت گزارشات مکتوب قطعا پروژه های شهری پیشرفت نخواهد کرد و نیاز به حضور جدی و میدانی شخص شهردار دارد. شهرداری تهران یک مجموعه بسیار گسترده و پیچیده ای است که برای انجام امور شهر نیاز به هماهنگی های متعدد با سه قوه و نیروی انتظامی و سایر ارگان ها و سازمان های مرتبط با مدیریت شهری را دارد و اگر شهردار به تمام این حوزه ها اشراف نداشته باشد و تنها به گزارشات مدیران اکتفا کند قطعا در مدیریت اقناع نشده و شکست خواهد خورد. نگهداشت شهر بدون حضور فعال و پویا شهردار امکان پذیر نیست "محسن هاشمی" عضو شورای شهر پنجم در برنامه تلویزیونی خود اذعان داشت:آقای قالیباف از آن دسته از مدیرانی نیست که در اتاق خود بنشیند و دستور صادر کند بلکه پس از صدور دستور خودش شخصا پروژه را تا انتها پیگیری خواهد و نظارت خواهد کرد و این لازمه مدیریت شهری است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها