جزئیات احضار همه ۷ عضو شورای شهر و شهردار یاسوج به دادسرا

کد خبر: 878038

عضو شواری شهر یاسوج در واکنش احضار خود و همکارانش به دادسرا گفت: دادستان به وظیفه خود در احضار اعضای شورا عمل کرد لذا تابع قانون هستیم و پاسخگو خواهیم بود.

جزئیات احضار همه ۷ عضو شورای شهر و شهردار یاسوج به دادسرا

خبرگزاری فارس: سید هدایت اکبری عصر امروز و در واکنش به احضار همه ۷ عضو شورای شهر یاسوج و شهردار این شهر به دادسرا به دستور داستان مرکز استان به دلیل آتش‌سوزی در جمعه بازار یاسوج اظهار کرد: همه می‌دانند که ما هم مخالف فعالیت جمعه بازار به دلایل مختلف در مکان کنونی بوده و هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: اکثریت شورای شهر یاسوج برای جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج نامه نوشتیم، اما کمیسیون تطبیق که مرکب از اعضایی همچون فرماندار و معاون فرماندار و برخی افراد دیگر است آن را تایید نکرد.

وی گفت: ادله کمیسیون تطبیق این بود که ابتدا باید زیرساخت‌ها آماده شود و سپس مکان کنونی برچیده شود و این قدر بر فعال ماندن مکان کنونی جمعه بازار اصرار شد تا حادثه شب گذشته اتفاق افتاد.

اکبری با اشاره به این که اعتقاد داشتیم و اکنون نیز بر حرف خود پافشاری می‌کنیم که جمعه بازار و مکان فعلی آن از نظر امنیتی وضعیت نامناسبی دارد، افزود:، اما پافشاری‌ها مانع از جمع‌آوری آن شد و اعتقاد دارم که آقای دادستان به وظیفه قانونی خود برای احضار اعضای شورا و شهردار عمل کرده است.

وی گفت: ما به همراه نامه‌ها و مکاتباتی که داشته‌ایم به دادسرا می‌رویم و معتقدیم هر کسی که قصور داشته باید جوابگو باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: جمعه بازار کنونی یاسوج که در مسیر فرودگاه مرکز استان واقع شده از نظر مبلمان شهری وضعیت بسیار بدی ایجاد کرده و شخصیت اجتماعی شهر را تحت تاثیر قرار داده است و در همه مصاحبه‌هایی که قبلا داده‌ام به شخصه به این موضوع تاکید کرده‌ام.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد