دوچرخه‌سواری یک استاندار +تصاویر

کد خبر: 916110

استاندار البرز گفت: شهرداری کرج باید با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد، نسبت به ارتقا زیرساخت‌های ورزش دوچرخه سواری اقدام کند.

دوچرخه‌سواری یک استاندار +تصاویر

خبرگزاری ایسنا: عزیزاله شهبازی در روز سه شنبه بدون خودرو و همزمان با هفته هوای پاک همراه با شهروندان کرجی سوار بر دوچرخه شد و در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، افزود: به طور قطع عقل سالم در بدن سالم است و این سلامتی در گرو ورزش و فعالیت‌های بدنی قرار دارد. با بررسی‌های صورت گرفته، رشته‌های مختلف ورزشی در البرز فعال و پویا هستند و سه شنبه‌های بدون خودرو نیز از جمله برنامه‌های بسیار خوب هیئت‌های ورزشی است.

شهبازی با اشاره به اینکه مسئولان با اهتمام ویژه توسعه ورزش در البرز را دنبال می‌کنند، گفت: امروز در کرج با جمع بسیاری از دوچرخه سواران کرجی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همراه شدیم.

وی افزود: بر اساس تحقیقات و گزارش‌های ارائه شده از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه، در شرایط آلودگی و وارونگی هوا، تردد خودرو‌های دودزا و افزایش وسایل نقلیه تک سرنشین تاثیر مستقیم بر سلامت مردم دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و در کنار آن ساماندهی و افزایش بستر‌های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، قطار شهری، تاکسی و... در شهر‌های بزرگ و به خصوص کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است. اکنون تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقا وضعیت ورزش و تقویت زیرساخت‌های لازم، داریم و این همراهی همچنان ادامه خواهد یافت.

شهبازی افزود: شهرداری باید برنامه‌های خود را در راستای تکالیف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کند تا استانداری و اداره کل ورزش و جوانان نیز تمهیدات لازم را برای تسریع در تحقق آن‌ها داشته باشد. امروز دستور لازم برای ایجاد بستر‌های توسعه و ترویج دوچرخه سواری را به شهرداری خواهم داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها