قاشقی که قهوه شما را گرم می‌کند + عکس

کد خبر: 145396

عملکرد این گجت برپایه باتریها، مقاومتهای الکتریکی، اثر ژول و یا سایر فرایندهای الکتروفیزیکی قرار نگرفته است بلکه این قاشق تنها با یک فرایند شیمیایی کار می کند.

مهر: طرح مفهومی قاشق ویژه ای معرفی شده که قادر است بدون نیاز به فرایندهای الکتریکی، چای و یا قهوه سرد شده شما را گرم کند. این قاشق که concepito Boog Coffee Warmer نام دارد یک گجت مفهومی است که می تواند قهوه را گرم کند. عملکرد این گجت برپایه باتریها، مقاومتهای الکتریکی، اثر ژول و یا سایر فرایندهای الکتروفیزیکی قرار نگرفته است بلکه این قاشق تنها با یک فرایند شیمیایی کار می کند.

دسته این قاشق محتوی چند میلیمتر آب و بخش پایین آن دارای یک مخزن کلرید کلسیم است. با بالا بردن لبه قرمز قاشق، نوعی میله محرک باز می شود و اجازه می دهد که آب وارد مخزن کلرید کلسیم شود. براساس گزارش PI Gadget، آب و کلرید کلسیم با هم یک واکنش شیمیایی گرمازا می دهند و به این ترتیب گرما آزاد می کنند. این گرما می تواند از طریق قاشق که از جنس یک ماده رسانا است به قهوه وارد شود و نوشیدنی را تا 32 درجه سانتیگراد گرم کند. این قاشق در حال حاضر در سطح یک طرح مفهومی است اما در آینده می تواند به یک محصول واقعی تبدیل شود و به کسانی که تا سرد شدن کامل چای و قهوه خود نوشیدن آن را فراموش می کنند کمک کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها