سگی‌ که‌ كفش‌‌ به‌پا می‌كند! + عکس

کد خبر: 153680

من و همسرم اين سگ را براي درمان نزد يك دامپزشك در منطقه «دوون» برديم در آنجا به ما اعلام كردند كه اگر مي‌خواهيم اين حيوان همچون حيوانات همجنس خود در مراتع و چمنزارها به گردش بپردازد، بايد برايش كفش‌هاي مخصوص تهيه كنيم.

ایسنا: صاحب يك سگ اعلام كرد كه اين حيوان به دليل حساسيت شديد به چمن از كفش‌هاي مخصوص استفاده مي‌كند. «ماريا دومانيك» 59 ساله دراين‌باره به رسانه‌هاي رسمي انگلستان يادآور شد: «جكسس» هشت ساله به دليل حساسيت شديد به چمن و مرتع قادر نيست همانند ساير همجنسان خود و در فضاي سبز بدود و بازي كند. اين عامل باعث شده بود تا سگ بيچاره‌ام به شدت گوشه‌گير شود.

اين زن در ادامه به روزنامه ديلي‌ميل خاطرنشان كرد: من و همسرم اين سگ را براي درمان نزد يك دامپزشك در منطقه «دوون» برديم در آنجا به ما اعلام كردند كه اگر مي‌خواهيم اين حيوان همچون حيوانات همجنس خود در مراتع و چمنزارها به گردش بپردازد، بايد برايش كفش‌هاي مخصوص تهيه كنيم. بر اساس گزارش رسانه‌هاي رسمي انگلستان اين سگ هشت‌ساله علاوه بر آن كه به چمن حساسيت دارد، به شير، جو و غذاهاي پروتئيني هم آلرژي شديدي دارد.

همچنين كفش‌هاي اين سگ از برزنت و نوعي ماده به نام «چسبك» ساخته شده و اين حيوان حتي حين خواب هم آنها را از خود جدا نمي‌كند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها