ساخت هتلي ويژه مردگان! / عکس

کد خبر: 207327

در حقيقت ساختمان اين هتل از بيرون به گونه‌اي به نظر مي‌آيد كه حتي زوج‌هاي جوان آن را براي اقامت چند روزه خود انتخاب مي‌كنند اما اين مكان مقصد زوج و مسافر نيست و فقط براي كساني است كه قصد دارند براي هميشه اين جهان را ترك كنند.

ساخت هتلي ويژه مردگان! / عکس

ایسنا: هتل «لاستل» واقع در حومه شهر «يوكوها» ژاپن ظاهري همانند ديگر ساختمان‌ها دارد اما با اين تفاوت كه محلي براي نگه‌داري اموات است. در حقيقت ساختمان اين هتل از بيرون به گونه‌اي به نظر مي‌آيد كه حتي زوج‌هاي جوان آن را براي اقامت چند روزه خود انتخاب مي‌كنند اما اين مكان مقصد زوج و مسافر نيست و فقط براي كساني است كه قصد دارند براي هميشه اين جهان را ترك كنند.

«ترامورا»، مدير اين هتل قصد دارد كه اين ساختمان را توسعه دهد و دومين شعبه اش را در فضايي بزرگتر كه محل نگه‌داري حداقل 40 جسد باشد، بسازد. مدير اين هتل توانسته است از راه اندازي اين هتل منافع مالي خوبي به دست آورد. اجسادي كه در اين هتل نگه داري مي‌شوند در تابوت‌هاي گذاشته مي‌شوند تا اينكه اعضاي خانواده آتشگاهي را براي مراسم در نظر بگيرند. به گزارش پايگاه اينترنتي oddity central، هزينه نگه داري اجساد در اين هتل در حدود 157 دلار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها