خواستگاری که خود را به مردن زد!/عکس

کد خبر: 219132

ايره نا سر ساعت در محل ملاقات حاضر شده و با حيرت صحنه تصادف مرگبار را مشاهده مي كند. در همان زمان پزشكي با چهره نگران به سوي او آمده و خبر مرگ الكسي را به دختر از همه جا بي خبر مي دهد.

خواستگاری که خود را به مردن زد!/عکس

جام جم آنلاین: يك مرد جوان روس كه مي خواست از علاقه همسر آينده اش نسبت خود مطمئن شده و از او رسما خواستگاري كند با خرج مبلغ هنگفتي خود را به مردن زد تا واكنش زن آينده اش را نسبت به مرگش ببيند. سودانفو نوشت: الكسي بويكوف مرد ۳۰ ساله و ثروتمند روسي ساكن شهر امسك تصميم گرفت در يك صحنه سازي پرخرج خود را به مردن بزند تا از علاقه همسر آينده اش نسبت به خود اطمينان يابد. او يك كارگردان سينما، يك بدلكار ، يك گريمور حرفه اي و حتي يك سناريو نويس را استخدام كرد. آنها براي او صحنه تصادفي را در يك خيابان شهر امسك ايجاد كردند. اتومبيل هاي درهم كوفته ، دودي كه از اتومبيل ها برمي خاست، چند سياهي لشگر خونين و مالين كه خود الكسي هم در ميان آنها بود، چند آمبولانس ، امدادگران و پزشك. خلاصه يك فيلم سينمايي كامل. الكسي پيش از اين با ايره‌نا كولوكف همسر آينده اش در همين محل قرار ملاقات گذاشته بود. ايره نا سر ساعت در محل ملاقات حاضر شده و با حيرت صحنه تصادف مرگبار را مشاهده مي كند. در همان زمان پزشكي با چهره نگران به سوي او آمده و خبر مرگ الكسي را به دختر از همه جا بي خبر مي دهد. ايره نا جسد غرق خون الكسي را در ميان سايرين ديده و "هاي هاي" زير گريه مي زند. در ميان ضجه هاي دختر جوان، الكسي از ميان اموات برخاسته و جلوي ايره نا زانو زده و از وي تقاضاي ازدواج مي كند. ايره نا كه هنوز از شوك اين صحنه بيرون نيامده است، مي گويد: در آن لحظه مي خواستم با دست هاي خودم الكسي بكشم اما در نهايت تقاضاي ازدواج را پذيرفتم.

الكسي نيز به نوبه خود تاييد مي كند: من مي خواستم از علاقه همسر آينده ام مطمئن شده و واكنش او را در رابطه با جمله "تا روزي كه مرگ ما را از هم جدا كند" ببينم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها