تصوير يك سازمان بسيار پاسخگو !

کد خبر: 136463

در پي روشنگري هاي رسانه ها در مورد وضعيت نابسامان كتابخانه ملي حالا اين سازمان به يك سازمان بسيار پاسخگو تبديل شده ، به نحوي كه در پايگاه اطلاع رساني اينترنتي آن چندين پاسخ و اطلاعيه به چشم مي خورد !

تصوير يك سازمان بسيار پاسخگو !

در پي روشنگري هاي رسانه ها در مورد وضعيت نابسامان كتابخانه ملي حالا اين سازمان به يك سازمان بسيار پاسخگو تبديل شده ، به نحوي كه در پايگاه اطلاع رساني اينترنتي آن چندين پاسخ و اطلاعيه به چشم مي خورد ! به گزارش «فردا» حجم افشاگري ها از سوي رسانه ها در چند هفته اخير كه با گزارشي از وضعيت نابسامان پژوهش در اين مركز علمي كشور توسط سايت فردا آغاز و با خبرهايي از برخي تخلفات مالي در مورد حق عضويت هاي كتابخانه ملي پيگيري شد در چند روز گذشته با خبر اختلال در ارائه فيپا به ناشران به اوج خود رسيد و موجب شده تا مسئولين اين سازمان به صورت غير متمركز به ارسال توضيحات و پاسخ به رسانه ها بپردازند كه نگاهي به صفحه اصلي وب سايت اين سازمان و رسانه هاي مختلف نشان دهنده اين وضعيت است.

از سوي ديگر اين امر خود مؤيد اين نكته است كه در صورت وجود رسانه هاي قدرتمند و ناظر بر فعاليت هاي دستگاه هاي دولتي و گزارش تخلفات آنها مي توان با سرعت بيشتري به خواسته مقام معظم رهبري درمورد مبارزه با فساد اقتصادي و قرار دادن چرخ هاي كشور در مسير پيشرفت و تعالي اسلامي و ايراني دست يافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها