حاتمی‌کیا از تجربیات فیلمسازی‌اش می گوید

کد خبر: 166419

کارگاه تجربیات فیلمسازی حاتمی‌کیا پنجم آبان‌ماه برای جوانان در ایوان شمس برگزار می‌شود.

مهر: ابراهیم حاتمی‌کیا در این نشست که با حضور 60 نفر از جوانان علاقمند‌ به سینما در رده سنی 18 تا 25 سال برگزار می‌شود، از تجربیات خود در زمینه فیلمسازی و اصول و پایه این هنر سخن خواهد گفت.
حاتمی‌کیا از نسل اول فیلمسازان بعد از انقلاب و دفاع مقدس به شمار می‌رود که با فیلم های "دیده‌بان" و "مهاجر" خود را معرفی کرد. وی فعالیت سینمایی‌اش را از سال 59 باساخت فیلم‌های کوتاهی چون "صراط" در فضای جبهه و جنگ آغاز کرد که این فیلم توانست در سومین جشنواره فیلم فجر سال 63 دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند را از آن خود کند.
وی همچنین در سال 65 اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام "هویت" را ساخت. او همواره سعی کرده در تمامی فیلم‌هایش روابط انسانی آدم‌هایی را که از نزدیک آن‌ها را درک کرده است، به تصویر بکشد.
فیلم‌های برج مینو، روبان قرمز، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، ارتفاع پست، دعوت، به رنگ ارغوان و گزارش یک جشن از دیگر تجربیات فیلمسازی وی در طی دو دهه اخیر است.
این کارگاه پنجشنبه‌ پنجم آبان‌ماه از ساعت 17 تا 20 با پذیرش محدود در ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می‌شود و جوانان علاقمند می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه با شماره تلفن‌های22069946 و 09194767362 از ساعت 18 تا 21 تماس حاصل کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها