تهیه‌کننده فیلم "لاله" استعفا داد

کد خبر: 227533

علیرضا سبط احمدی که حاضر به گفتن دلایل استعفایش از فیلم "لاله" نشد با تایید این خبر گفت: همین اندازه بدانید که من به‌عنوان تهیه‌کننده از تولید این کار استعفا داده‌ام.

تهیه‌کننده فیلم "لاله" استعفا داد

مهر: علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی "لاله" انصراف از همراهی با پروژه سینمایی "لاله" را تایید کرد. علیرضا سبط احمدی که حاضر به گفتن دلایل استعفایش از فیلم "لاله" نشد با تایید این خبر گفت: همین اندازه بدانید که من به‌عنوان تهیه‌کننده از تولید این کار استعفا داده‌ام. وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی به هیچ عنوان حاضر به صحبت نیستم و شاید در زمان مناسب‌تری دلایل این استعفا را توضیح دادم.

زمزمه‌های تولید فیلم سینمایی "لاله" از خرداد سال جاری با سرمایگذاری مرکز گسترش سینمای تجربی آغاز شد و بهترین‌های سینمای ایران برای تولید این فیلم دعوت به کار شدند. هزینه تولید این فیلم در ابتدا حدود دو میلیارد و نیم پیش‌بینی شده بود اما بعدها این رقم به هفت میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و پس از اعتراض‌های فراوان قرار شد نیمی از سرمایه تولید آن توسط کمپانی‌های خارجی با ارتباطات شخصی اسدالله نیک‌نژاد تامین شود. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و اعضای کمیسیون فرهنگی هم وارد میدان شدند و تولید این فیلم را از اولویت‌های فرهنگی در سینمای ایران ندانستند و در نهایت به شرط تغییر در فیلمنامه حاضر شدند این فیلم به مرحله تولید برسد و بعد از آن حاصل کار را مورد ارزیابی قرار دهند. توافق برای تولید فیلم "لاله" آخرین خبر از پروژه بود تا اینکه مطلع شدیم علیرضا سبط‌ احمدی تهیه‌کننده این فیلم از ادامه همکاری با این پروژه پرحاشیه استعفا داده است. شنیده‌ها حکای است عوامل دیگری چون محمدرضا نجفی در مقام مدیرتولید، ایرج رامین‌فر به‌عنوان طراح صحنه و علی عابدینی در مقام طراح لباس هم از همراهی با این پروژه انصراف داده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها