نمایشگاه طراحی خطـ ترنم باران درابن سینا

کد خبر: 372011

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرنمایشگاه طراحی خط "ترنم باران " با آثاری از خانم اکرم هادی که مجموعه‌ای از اسما ءحضرت علی (ع) و "بسم ا..." را شامل می‌شود، در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه طراحی خطـ ترنم باران درابن سینا
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا،110 اثر از آثار اکرم هادی 19 لغایت 23 مهر ماه در گالری شماره یک به معرض دید عموم قرار می گیرد. همزمان با این نمایشگاه سخنرانی و نشست تخصصی پیرامون آثار این هنرمند با حضور مجتبی سبزه از اساتید بنام در حوزه خط و خوشنویسی و ناهید عبدی، عضو هیئت علمی پژوهشکده هنر و مولف کتاب "درآمدی برآیکونولوژی (تفسیر و تعبیر آثار هنری) برپا خواهد شد.
مجموعه آثار طراحی‌خط این هنرمند که می‌توان شیوه‌ای جدید از هنر خط بشمار آورد، بعد از هنر نقاشی‌خط می‌تواند چشم‌اندازهای جدیدی را فراروی هنرمندان بگشاید. این شیوه به دلیل استفاده از هنر طراحی در خط و همچنین طراحی عمومی و بکارگیری نشانه‌ها و تغییر و تحول در هنرخط سنتی و خوشنویسی و استفاده از ارزش‌های زیبایی‌شناسانه خط، توان خلق آثار بسیاری را داشته امکان کاربرد آن در هنر گرافیک نیز قابل توجه است. شهروندان و علاقمندان به هنر های تجسمی می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه که تا تاریخ 23 مهرماه ادامه خواهد داشت ،به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها