تشرف شهرداران تهران و مشهد به حرم امام علی(ع)+عکس

کد خبر: 469268

«محمد باقر قالیباف» شهردار تهران و «صولت مرتضوی» شهردار مشهد مقدس به زیارت بارگاه مطهر امام علی(ع) مشرف شدند و با تولیت آستان دیدار کردند.

تشرف شهرداران تهران و مشهد به حرم امام علی(ع)+عکس
ابنا: شهردار تهران و مشهد مقدس با حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) مشرف شدند و با حجت الاسلام حبل المتین تولیت آستان علوی دیدار کردند.

تولیت آستان علوی طی این دیدار ضمن خوش آمدگویی به «محمد باقر قالیباف» شهردار تهران و «صولت مرتضوی» شهردار مشهد مقدس ابراز امیدواری کرد بستر همکاری و روابط دوسویه بین عتبات و این دو نهاد ایرانی در زمینه خدمت رسانی به زائران گسترده‌تر شود.

شهردار تهران نیز طى سخنانى از خدمات ارائه شده توسط خادمان آستان علوى به زائران ایرانى طى ایام اربعین قدردانى کرد.

شهردار مشهد مقدس نیز طى سخنانى ضمن تشکر و قدردانى از زحمات خادمان آستان علوى اظهار داشت: شهردارى مشهد به منظور همکارى با آستان و سایر موکب‌ها چندین مکان برای استراحت زائران ایرانى در شهر نجف در نظر گرفت و غذای مورد نیاز برای زائران مستقر در این اماکن را تامین کرد.

مرتضوى افزود: همچنین به منظور همکاری و کمک رسانی به شهرداری‌های نجف و کربلا صد‌ها تن از پاکبانان مشهدی با حضور در این دو شهر مقدس به نظافت خیابان‌ها پرداختند.

در پایان این دیدار هدایای متبرکه‌ای توسط تولیت آستان به مقامات ایرانی تقدیم شد.

شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس شرفیابی شهرداران تهران و مشهد به حرم امیرالمؤمنین علی(ع)+عکس
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها