نظر جهانگیر الماسی درباره تجمل گرایی

کد خبر: 538561

جهانگیر الماسی افزود: در بحث مسائل اقتصادی لازم است دولتمردان و مسئولین با برنامه ریزی های دقیق تمهیداتی را بیندیشند که جوانان ما با خیالی آسوده به بحث ازدواج بنگرند. جوان باید حمایت شود. جوان باید امنیت شغلی داشته باشد تا بتواند در آرامش به آینده فکر کند.

سرویس فرهنگی فردا:

جهانگیر الماسی در گفتگو با ستاد خبری آینه شمعدون گفت: ازدواج فقط بحث پول و مسائل مادی نیست، بلکه یک مسئله همه جانبه است که شامل مسائل اقتصادی و فرهنگی می شود.

این بازیگر افزود: در بحث مسائل اقتصادی لازم است دولتمردان و مسئولین با برنامه ریزی های دقیق تمهیداتی را بیندیشند که جوانان ما با خیالی آسوده به بحث ازدواج بنگرند. جوان باید حمایت شود. جوان باید امنیت شغلی داشته باشد تا بتواند در آرامش به آینده فکر کند. وی با اشاره به بحث فرهنگی گفت: در بحث فرهنگی هم باید کار شود. تجمل گرایی ناشی از برخورد سطحی ما با مفهومی به نام زندگی است. گاهی برخی از ما هنوز معنای درست زندگی را نمی دانیم و درک نکرده ایم که با چه هدفی قرار است زندگی کنیم. الماسی با اشاره به فلسفه ازدواج گفت: ازدواج از ابتدا در اسلام به عنوان یک عمل مقدس و مبارک تلقی می شد. تجمل گرایی و مصرف گرایی با ازدواج به عنوان یک امر مبارک که باعث رسیدن به آرامش است، در تناقض است. این بازیگر در خاتمه گفت: ما باید بدانیم که تمام جوانان این مملکت جوانان و فرزندان خود ما هستند. باید بنشینیم فکر کنیم که چگونه می توانیم این مشکلات فرهنگی و اقتصادی را از جامعه حذف کنیم. لازم است همه ما از خواب غفلت بیدار شویم و بیش از گذشته به آینده ی این جوانان بیندیشیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها