بازیگر کیمیا: بازیگری را خیلی دوست ندارم +عکس

کد خبر: 658676

سری جدید برنامه « خوشا شیراز» هر هفته با حضور هنرمندان و افراد برجسته و موفق کشور از سیمای مرکز فارس ساعت 9 تا 11:30 صبح پخش می‌شود. رضارویگری، پوریا پورسرخ و حامد محضرنیا مهمان این هفته برنامه بودند.

بازیگر کیمیا: بازیگری را خیلی دوست ندارم +عکس
خبرگزاری تسنیم: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من بازیگری را خیلی دوست ندارم ولی همیشه ورزش و به ویژه فوتبال را بسیار دوست داشتم و به شدت فوتبالی هستم.
پوریا پور سرخ
به گزارش نقل از روابط عمومی برنامه خوشا شیراز، سری جدید برنامه « خوشا شیراز» هر هفته با حضور هنرمندان و افراد برجسته و موفق کشور از سیمای مرکز فارس ساعت 9 تا 11:30 صبح پخش می‌شود. رضارویگری، پوریا پورسرخ و حامد محضرنیا مهمان این هفته برنامه بودند. پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه درباره شهر شیراز گفت: من همیشه از مردم شیراز انرژی زیادی می‌گیرم و بعد از شهر خودم تهران شهری که بسیار دوست دارم در آن زندگی کنم، شیراز است. وی با اشاره به فوت عارف لرستانی افزود: امسال خوب شروع شد ولی قلب همه ما از رفتن عارف لرستانی نازنین بسیار به درد آمد. پورسرخ درباره علائقش بیان کرد: من بازیگری را خیلی دوست ندارم ولی همیشه ورزش و به ویژه فوتبال را بسیار دوست داشتم و به شدت فوتبالی هستم. پورسرخ درباره سیگار کشیدن افزود: من به عنوان یک فرزند سعی کردم که هیچ وقت مادرم دست من سیگار نبیند حتی در فیلم‌هایم هم نقش یک فرد سیگاری را بازی نمی‌کنم. این بازیگر سینما و تلویزیون درباره آثاری که در آنها نقش ایفا کرده است، بیان کرد: سریال مرز خوشبختی قبل از آن سریال برادر و سریال کیمیا را بازی کردم، به تازگی نیز کار سینمایی انجام دادم که فیلم کمدی است و فکر می‌کنم که مردم ژانرهای کمدی را بیشتر دوست دارند. رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در این برنامه گفت: من کار هنری خود را با خواندن شروع کردم بعد تئاتر و بعد از آن با نقاشی، تلویزیون و سینما ادامه دادم. وی بیان کرد: فیلمنامه‌ای به اسم «فانوس‌های رنگی» دارم که برای ساختش سه میلیارد پول می‌خواهم که آماده نیست. اگر شیرازی‌ها هر کدامشان نفری هزار تومان بدهند این سه میلیارد هم تهیه می‌شود، هر چه نباشد من داماد شیرازی‌ها هستم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها