بازیگر «مختارنامه»: باز هم در نقش مادر ظاهر می‌شوم

کد خبر: 812648

بازیگر رهایم نکن گفت: همواره سعی کردم به شخصیت‌های ضعیفی که نویسندگان خلق کرده اند قدرت داده و نوع نگاهشان به زندگی را به گونه دیگری نشان دهم که امیدوارم در رهایم نکن محقق شده باشد.

بازیگر «مختارنامه»: باز هم در نقش مادر ظاهر می‌شوم

خبرگزاری میزان: بازیگر رهایم نکن گفت: همواره سعی کردم به شخصیت‌های ضعیفی که نویسندگان خلق کرده اند قدرت داده و نوع نگاهشان به زندگی را به گونه دیگری نشان دهم که امیدوارم در رهایم نکن محقق شده باشد. مریم بوبانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال "رهایم نکن" گفت: تا چندی پیش مشغول ایفای نقش در سریال رمضانی "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور بودم که به تازگی ایفای نقش من در این مجموعه رمضانی به پایان رسیده است.

وی در خصوص همکاری‌های پیشین خود با کارگردان سریال "رهایم نکن" افزود: با عسگر پور در ۴ اثر دیگر نیز در گذشته همکاری داشته ام. تمام چهار اثر قبلی وی با اقبال عمومی روبرو بودند و بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی مخاطبان داشتند. امیدوارم سریال "رهایم نکن" که قرار است در ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی برود نیز با استقبال زیاد و بازخور‌های خوب از سوی مخاطبان همراه شود.

این بازیگر درباره نقشش در سریال رمضانی "رهایم نکن" اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم در این مجموعه نقشی متفاوت دارم یا شبیه نقش‌های قبلی ام است، اما با توجه به این که افق دید نویسندگانِ سریال در مورد افرادی به سن و سال من، نقشی فراتر از مادر نیست، در "رهایم نکن" نیز نقشی شبیه به این شخصیت‌ها را بازی می‌کنم.

بوبانی در ادامه تصریح کرد: همواره سعی کرده‌ام به شخصیت‌های ضعیفی که نویسندگان خلق کرده اند قدرت داده و نوع نگاهشان به زندگی را به گونه دیگری نشان دهم که امیدوارم در "رهایم نکن" محقق شده باشد.

وی درباره پیام سریال "رهایم نکن" به مخاطبان توضیح داد: پیام سریال‌های اجتماعی خانوادگی مشخص است. پیامهایی، چون دروغ نگفتن، فریب ندادن، درگیر ماجرا‌های مالی نشدن و فراموش نشدنِ ارتباطات انسانی، از مواردی است که باید به آن مقید باشیم.

بازیگر "مختارنامه" با اشاره به سریال‌های مناسبتی افزود: سریال‌های مناسبتی مجموعه‌ای از خصوصیات، اخلاقیات، حرمت‌ها و ارزش‌ها را که در ماه مبارک رمضان افراد برای آن ارزش زیادتری قائل هستند برای مخاطب مطرح می‌کنند و بالطبع کسانی که کار هنری می‌کنند نیز با بازی در این سریال‌های مناسبتی گامی در راستای انتقال پیام به مخاطبان بر می‌دارند.

بوبانی درباره فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: در حال بازی در یک تئاتر با نام "خنکای ختم خاطره" به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی حامد ادواری هستم که بازیگران این نمایش جوان‌های تازه کار تئاتر هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها