تیپ متفاوت بازیگر «کیمیا» در سریال نوروزی +عکس

کد خبر: 927951

بازیگر سریال «کیمیا» سه سالی می‌شود در صداوسیما کاری نداشته با سریال «بر سر دو راهی»، نوروز به تلویزیون می‌آید.

تیپ متفاوت بازیگر «کیمیا» در سریال نوروزی +عکس

خبرگزاری تسنیم: مهراوه شریفی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که با گذشت چند سال از ایفای نقش در سریال «کیمیا» عید نوروز با سریال «بر سر دوراهی» به تلویزیون برمیگردد، درباره حضور در این سریال و همکاری با حامد عنقا گفت: من تا به حال دو تجربه همکاری با حامد عنقا داشتم که یکی «قلب یخی» اولین سریال رسانه تصویری بود و دیگری سریال اینترنتی «پیکسل» است که هنوز اکران نشده است. من در «قلب یخی» نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی که چهار سکانس از سریال را خواندم و آنقدر جذب نقش و قصه شدم که با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعد‌ها هم متوجه شدم اشتباه نکرده بودم.

تیپ متفاوت بازیگر «کیمیا» در سریال نوروزی +عکس

وی یادآور شد: «بر سر دوراهی» اولین حضور من بعد از «کیمیا» در تلویزیون است و در این سه سال هرکاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می‌خواستم قدری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه چهار فیلم سینمایی و یک تئاتر کار کردم و کمی به احیا خودم پرداختم؛ کلاس رفتم، کتاب خواندم و فیلم دیدم، ولی کار با حامد عنقا همیشه جذاب و لذتبخش است و شاید اگر کسی دیگر پیشنهاد همکاری میداد ترجیح میدادم دوریام از تلویزیون ادامه پیدا کند، اما قلم عنقا برای من دوستداشتنی است و به او اعتماد دارم.

شریفی‌نیا درباره حال و هوای این سریال اظهار کرد: این کار قرار است در فضایی نوستالژیک تولید شود و این فضا برایم جالب بود. «بر سر دوراهی» قصه روان و ساد‌های دارد که گرچه انگار بار‌ها شنیده شده، اما نوع روایت آن است که جذابش میکند.

تیپ متفاوت بازیگر «کیمیا» در سریال نوروزی +عکس

بازیگر «ساعت شنی» با بیان اینکه در سریال جدیدش اولین همکاری خود با بهرنگ توفیقی را پشت سر میگذارد، در پایان گفت: وارد کردن فضای نوستالژیک به سریالی در دهه ۹۰ اتفاق جذابی است و امیدوارم روز‌های عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها