یادگیری زبان به کمک فناوری

کد خبر: 550888

تقریباً یک ماه و 19 روز به پایان روزهای گرم تابستان زمان باقی مانده است. حالا در این فرصت، بسیاری از افراد اگر اوقات فراغتی داشته باشند سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی دقیق از این زمان خود نهایت استفاده را ببرند.

روزنامه ایران: تقریباً یک ماه و 19 روز به پایان روزهای گرم تابستان زمان باقی مانده است. حالا در این فرصت، بسیاری از افراد اگر اوقات فراغتی داشته باشند سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی دقیق از این زمان خود نهایت استفاده را ببرند.
گروهی به مسافرت می‌روند، گروهی خود را با کتاب خواندن و فیلم دیدن سرگرم می‌کنند و گروهی دیگر در کلاس‌های آموزشی مختلف ثبت‌نام می‌کنند. یکی از بیشترین کلاس‌هایی که در ایام تابستان متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، کلاس‌های آموزش زبان است.
اگر شما هم در این کلاس‌ها شرکت‌ می‌کنید یا مایل هستید تا پایان فصل تابستان نتیجه بهتری از آموزش زبان خود به دست بیاورید، بهترین پیشنهاد می‌تواند استفاده از برنامه‌های کمکی آموزش زبان باشد که این روزها تعداد آنها در فروشگاه‌های اپ کم نیست. اکثر اپلیکیشن‌های زبان با در اختیار گذاشتن مطالب آموزشی به صورت متن یا فیلم آموزشی، در تلاش هستند تا سطح یادگیری زبان کاربران را آموزش دهند.
اما به باور بسیاری از معلمان زبان بهترین راه برای بهبود یادگیری یک زبان، صحبت کردن است. بنابراین اگر دوست دارید با صحبت کردن با افراد مختلف سطح یادگیری زبان خود را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Speaky - Practice Languagesکمک بگیرید.
این اپ بهترین و حرفه‌ای‌ترین برنامه برای یادگیری زبان جدید، تمرین و تبادل اطلاعات زبان با افراد مختلف در سرتاسر دنیا است. در واقع این اپ تنها کاری که انجام می‌دهد در اختیار گذاشتن یک ابزار گفت‌و‌گوی آنلاین است تا از این راه بتوانید با افرادی که مسلط به زبان که شما به‌دنبال آموزش آن هستید، صحبت کنید و از این راه یادگیری زبان خود را تقویت کنید.
همچنین شما هم می‌توانید به طرف مقابل خود زبان بومی که با آن صحبت می‌کنید را آموزش دهید و یک رابطه متقابل در آموزش زبان داشته باشید. برای اینکه فرد مناسب برای گفت‌و‌گوی خود را پیدا کنید بهترین کار استفاده از بخش جست‌و‌جوی اپ است. با کمک این اپ می‌توانید زبان‌های مختلفی را از طریق گفت‌و‌گو یاد بگیرید.Speaky به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و IOS قرار گرفته است. همچنین آموزش زبان از طریق این برنامه به کمک سایت www.gospeaky.com هم فراهم شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها