تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی

کد خبر: 560238

همه ما خاطراتمان را از طریق عکس‌های مختلف ثبت می‌کنیم، زمانی که هنوز کامپیوترهای شخصی یا گوشی‌های هوشمند نبودند عکس‌ها را در آلبوم‌های گوناگون می‌گذاشتیم و سر فرصت با ورق زدن برگه‌های آن ساعت‌ها از وقت خود لذت می‌بردیم

روزنامه ایران: همه ما خاطراتمان را از طریق عکس‌های مختلف ثبت می‌کنیم، زمانی که هنوز کامپیوترهای شخصی یا گوشی‌های هوشمند نبودند عکس‌ها را در آلبوم‌های گوناگون می‌گذاشتیم و سر فرصت با ورق زدن برگه‌های آن ساعت‌ها از وقت خود لذت می‌بردیم.
در واقع دستگاه‌های دیجیتالی آلبوم عکس‌های خاطره انگیز بسیاری از مردم را از بین برده‌اند یا باعث فراموشی استفاده از آنها شده‌اند. با این حال اگر خوش‌ شانس باشید شاید بتوانید در انبار یا کمد خانه‌هایتان و در بین وسایل مختلف، آلبوم عکس‌های خاطره انگیزی پیدا کنید. آلبوم‌هایی که شاید بخش عظیم آن را عکس‌های سیاه و سفید تشکیل داده‌اند. برخی از این عکس‌ها شاید آنقدر ارزشمند باشند که تصمیم بگیرید آنها را قاب کنید تا همیشه جلوی چشمتان باشند.
اما قطعاً این عکس‌ها نیاز به ویرایش یا تغییراتی دارند از جمله اینکه شاید بخواهید این عکس‌های سیاه و سفید را رنگی کنید. در حال حاضر به کمک اپلیکیشن‌های مختلف ویرایش عکس، می‌توانید تصاویر رنگی خود را سیاه و سفید کنید. اما برای رنگی کردن یک عکس سیاه و سفید هم آیا راهی وجود دارد؟
یک راه ساده آن استفاده از سرویس اینترنتی Algorithmia است. این سرویس به سادگی و بدون دریافت هزینه‌ای عکس‌های سیاه و سفید شما را به صورت خودکار رنگی می‌کند. Algorithmia با کمک هوش مصنوعی که در آن به کار گرفته شده است عکس‌های سیاه و سفید را تشخیص می‌دهد و می‌تواند رنگ را به آنها برگرداند. البته الگوریتم به کار گرفته شده در این سرویس هنوز کامل نیست و گاهی اوقات نتیجه دلخواه را نمی‌توانید از آن بگیرید.
برای شروع کافی است لینک آنلاین عکس را در کادر در نظر گرفته شده در سایت بگذارید یا عکس مورد نظرتان را از روی رایانه در این سرویس آپلود کنید. در نهایت نیز Algorithmia پنج نمونه از عکس رنگی را به شما تحویل می‌دهد. برای شروع و امتحان امکان این سرویس به آدرس demos.algorithmia.com/colorize-photos سربزنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها