با نرم افزار تی وی تماشای تلویزیون منسوخ می‌شود

کد خبر: 584834

شرکت اپل، نرم افزار تازهای به نام «TV» برای مشاهده برنامه های شبکه های مختلف عرضه کرده که استفاده از آن باعث خواهد شد تماشای تلویزیون منسوخ شود.

روزنامه ایران: شرکت اپل، نرم افزار تازهای به نام «TV» برای مشاهده برنامههای شبکههای مختلف عرضه کرده که استفاده از آن باعث خواهد شد تماشای تلویزیون منسوخ شود.
به گزارش مهر، تیم کوک، مدیرعامل اپل در این خصوص میگوید: این برنامه دسترسی به سریالها و برنامههای محبوب تلویزیونی، برنامههای ورزشی و فیلمهای سینمایی را بادستهبندی آنها ممکن خواهد کرد و با توجه به پشتیبانی آن از طیف گستردهای از شبکههای تلویزیونی، مردم دیگر نیازی به مشاهده تلویزیون در زمانهای خاص پخش برنامههای محبوبشان نخواهند داشت. مهمترین مزیت این برنامه در مقایسه با برنامههای رقیب رایگان بودن آن است. برنامه TV تا قبل از پایان سال 2016 عرضه میشود و تنها با سیستم عامل iOS و تلویزیونهای هوشمند مجهز به سیستم عامل TVOS سازگاری دارد. TVOS سیستم عاملی است که در دستگاه ست تاپ باکس Apple TV مورد استفاده قرار گرفته است.اپل میگوید امیدوار است کاربران محصولاتش با نصب برنامه یاد شده روی اپل تی وی، آیفون و آی پد به جای آنکه برنامههای مختلف تلویزیونی را از طریق تماشای آنها در برابر تلویزیون تعقیب کنند، این کار را با گوشی یا تبلت انجام دهند.
این نرم افزار از قابلیتهای مختلفی برای جستوجوی برنامه های مختلف تلویزیونی و انواع فیلمهای سینمایی و مسابقات ورزشی برخوردار است و در واقع تجمیعی از دهها برنامه گوناگون پخش تلویزیونی محسوب میشود.نمایش مشخصات برنامههای گوناگون و خلاصهای از هریک از آنها هم در نرم افزار TV پیشبینی شده است. یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه سازگار با دستیار صوتی سیری اپل است که دریافت فرامین صوتی را توسط آن ممکن میکند.
هوشمند بودن سیری موجب میشود که کاربر برای مشاهده مسابقه تلویزیونی محبوب خود تنها نیازمند بیان جملاتی این چنینی باشد: میخواهم مسابقه استنفورد را ببینم یا الان چه مسابقه ورزشی در حال انجام است؟ پس از صدور چنین دستوری نرم افزار TV به طور خودکار مسابقه ورزشی در حال پخش را شناسایی کرده و آن را روی گوشی یا تبلت نمایش میدهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها