ساعت هوشمندی که به طور خودکار شارژ می‌شود!

کد خبر: 695430

مشکل همه ساعت های هوشمند باتری آن هاست که به سرعت نیاز به شارژ مجدد دارند، برای حل این مشکل شرکت Sequent ساعت هایی هوشمند با شارژ خودکار را طراحی کرده است.

ساعت هوشمندی که به طور خودکار شارژ می‌شود!
کلیک:ساعت های هوشمند همانند گوشی های هوشمند دارای مشکل باتری هستند و شارژ باتری آن ها پس از مدت کوتاهی تمام می شود و باید دوباره شارژ شوند. شرکت Sequent برای حل این مشکل سراغ ساعت های قدیمی تر رفته و با توجه به حرکات اتوماتیک این ساعت ها، سیستم باتری جنبشی را برای ساعت های هوشمند طراحی کرده است.
ساعت هوشمندی که به طور خودکار شارژ می شود
ساعت های هوشمند Sequent دارای سیستم باتری شارژ خودکار هستند، بدین صورت که حین حرکت خود به خود شارژ می شوند، این سیستم مشابه حرکت اتوماتیکی است که در ساعت استاندارد انجام می شود (اما طی فرایند متفاوت). بنابراین این ساعت ها نوعی ساعت هوشمند ترکیب شده با ساعت کلاسیک هستند که دارای خصوصیات زیر می باشند: سنسور ضربان قلب، ردیاب فعالیت، GPS، بلوتوس و سیستم هشداردهنده. بزرگترین سوالی که در مورد منبع انرژی جنبشی ساعت های هوشمند پیش می آید این است که این ساعت ها تا چه حد می توانند بدون حرکت یا با حرکت کم کار کنند؟ (و در این حالت چقدر زمان می برد تا دوباره شارژ شوند؟).
ساعت هوشمندی که به طور خودکار شارژ می شود
قیمت ساعت های Kickstarter از شرکت Sequent از ۱۸۹ دلار آغاز می شود در حالی که این ساعت ها ضمانت هم ندارند. قیمت ساعت های هوشمند شارژ خودکار از ۴۳۸ دلار آغاز می شود، که تخفیف بسیار خوبی است. قیمت ساعت های شرکت Sequent از ۱۸۹ دلار آغاز می شود اما باید در نظر بگیرید هیچگونه ضمانتی برای این محصول به کاربران ارائه نمی شود. هرچند با در نظر گرفتن قیمت بسیار پایین این ساعت می توان خرید Sequent را منطقی دانست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها